Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!


Super December Kalender 2018!


We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!


Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!


Deze acties zijn inmiddels geweest:




Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!


Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!


?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 26 dec. 2018, 11:39 schreef koenmeu:
Op wo. 26 dec. 2018, 09:56 schreef vw-support:
Op di. 25 dec. 2018, 14:05 schreef koenmeu:

Probeer al 2 weken een account te maken op de website.

  • Cookies gewist
  • caches gewist
  • alle browsers geprobeerd


Krijg standaard het "Loading - your account is being created" scherm wat vervolgens eeuwig blijft draaien. Leuke acties dus, maar helaas niet heel veel aan gehad haha. Customer service is ook niet echt behulpzaam :(.

Je doelt op Bet90.com?

Ah sorry, die bedoelde ik inderdaad :)

Lukt het via mobiel (of een tablet) wel?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb met niet via VW geregistreerd bij bet90 en daardoor kan ik dus van geen enkele bonus die hier in de kalender voor bet90 gegeven wordt, gebruik maken?

Dat is in ieder geval wat mij verteld wordt vanuit bet90 zelf. Beetje zonde als je het mij vraagt.

1 Vind ik leuk's

Heb zojuist gebruik gemaakt van de 50% tot 200 stortingsbonus bij bet 90. Nu heb ik debetaling afgerond maar zowel het bedrag als de bonus staat niet op het account, wel is het van me bank af.

gebruikersnaam is mokum001

1 Vind ik leuk's
Op wo. 26 dec. 2018, 14:21 schreef mokum001:

Heb zojuist gebruik gemaakt van de 50% tot 200 stortingsbonus bij bet 90. Nu heb ik debetaling afgerond maar zowel het bedrag als de bonus staat niet op het account, wel is het van me bank af.

gebruikersnaam is mokum001

In sommige gevallen kan het even duren alvorens een overboeking is volbracht (bijvoorbeeld vanwege de feestdagen). Even afwachten en anders kun je het beste zelf eerst contact opnemen met de bookmaker, aangezien dit een probleem is omtrent het betalen en niet zozeer de bonus.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 25 dec. 2018, 09:54 schreef yellowboy:

25 december en een actie waar Belgen niet aan kunnen meedoen???


Vind ik persoonlijk wel beetje spijtig ;)

Lekkerzeuren.be

6 Vind ik leuk's
Op wo. 26 dec. 2018, 16:41 schreef robinnl:
Op di. 25 dec. 2018, 09:54 schreef yellowboy:

25 december en een actie waar Belgen niet aan kunnen meedoen???


Vind ik persoonlijk wel beetje spijtig ;)

Lekkerzeuren.be

Bedankt Robin voor je prachtige bijdrage

4 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op ma. 24 dec. 2018, 16:43 schreef jobbeekers:

Hoi,


gisteren een storting gemaakt bij netbet met bonus code en rondgespeeld, maar geen bonus ontvangen.


kunnen jullie hier eens naar kijken?


logginnaam: jobbeekers


alvast bedankt!

Zouden jullie hier nog eens navraag naar kunnen doen?


Dankjewel alvast!

1 Vind ik leuk's
Op do. 27 dec. 2018, 14:35 schreef jobbeekers:
Op ma. 24 dec. 2018, 16:43 schreef jobbeekers:

Hoi,


gisteren een storting gemaakt bij netbet met bonus code en rondgespeeld, maar geen bonus ontvangen.


kunnen jullie hier eens naar kijken?


logginnaam: jobbeekers


alvast bedankt!

Zouden jullie hier nog eens navraag naar kunnen doen?


Dankjewel alvast!

Gaan we doen! Het kan wel iets langer duren ivm vakantie/feestdagen.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 26 dec. 2018, 20:22 schreef yellowboy:
Op wo. 26 dec. 2018, 16:41 schreef robinnl:
Op di. 25 dec. 2018, 09:54 schreef yellowboy:

25 december en een actie waar Belgen niet aan kunnen meedoen???


Vind ik persoonlijk wel beetje spijtig ;)

Lekkerzeuren.be

Bedankt Robin voor je prachtige bijdrage

Jouw 2 bijdrages zijn anders ook top ;)

2 Vind ik leuk's

Ik heb zojuist gebruik gemaakt van de stortingsbonus van 90bet, maar nadat ik mn storting heb gedaan zie ik geen geld op mijn account verschijnen. Ook geen bevestiging van mijn storting in de mail, maar wel een afschrijving.. Is dit normaal en moet ik even geduld hebben? Of gaat er iets mis?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.