Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2018!


Super December Kalender 2018!


We staan aan de vooravond van december. Voor veel mensen staat deze maand in het teken van Sinterklaas, kerst en andere verplichte nummertjes. Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen! Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: mooie bonussen en een dikke prijzenpot!


Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Stay tuned en tot 1 december!


Deze acties zijn inmiddels geweest:




Oh ja! Wil je als eerste op de hoogte zijn van alles omtrent deze machtige feestmaand, schrijf je dan in voor onze speciale Super December Kalender nieuwsbrief!


Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief!


?LET OP! Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

30 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
in 23-11-2018 15:25 Acties en spellen
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 31 dec. 2018, 08:46 schreef dendre:

Ik dacht ik pak de netbet bonus nog even mee van 17/12 maar netbet geeft aan dat de bonus niet meer geldig is. Wat nu?

Wat gebeurt er als je de code invoert in de kassa?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 31 dec. 2018, 09:07 schreef vw-support:
Op ma. 31 dec. 2018, 08:46 schreef dendre:

Ik dacht ik pak de netbet bonus nog even mee van 17/12 maar netbet geeft aan dat de bonus niet meer geldig is. Wat nu?

Wat gebeurt er als je de code invoert in de kassa?

Ik krijg: you have entered an invalid or expired code

0 Vind ik leuk's
Op ma. 31 dec. 2018, 09:18 schreef dendre:
Op ma. 31 dec. 2018, 09:07 schreef vw-support:
Op ma. 31 dec. 2018, 08:46 schreef dendre:

Ik dacht ik pak de netbet bonus nog even mee van 17/12 maar netbet geeft aan dat de bonus niet meer geldig is. Wat nu?

Wat gebeurt er als je de code invoert in de kassa?

Ik krijg: you have entered an invalid or expired code

Alright, vreemd. Het was de afspraak dat de bonus t/m 31 dec geldig zou zijn.


Wij zullen netbet berichten.


In de tussentijd kun je zelf de netbet chat vragen of ze bonus handmatig kunnen en willen koppelen, en evt verwijzen naar deze pagina.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Even een vraagje over December delight, alleen de tips t/m vandaag tellen nog. Ik neem aan de wedstrijden die vandaag nog worden afgewerkt? De wedstrijden dit vandaag getipt worden en morgen worden gespeeld vallen hier buiten toch?

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op ma. 31 dec. 2018, 10:17 schreef sjorss94:

Even een vraagje over December delight, alleen de tips t/m vandaag tellen nog. Ik neem aan de wedstrijden die vandaag nog worden afgewerkt? De wedstrijden dit vandaag getipt worden en morgen worden gespeeld vallen hier buiten toch?

Louter wedstrijden die vandaag nog gespeeld én afgerond worden, tellen mee.


Als een wedstrijd bijv. vanavond om 23.00 begint, telt 'ie niet meer mee.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

die December delight zie ik niet in mijn tipcompetitie tab, had mij nochtans ingeschreven, niet dat ik ambities heb hoor, maar mss zijn er nog andere competities die ik niet zie, Joyful Jan. trouwens ook niet, bij 'actieve subleagues' (is default als ik 'tipcompetitie' tab open) bedoel ik, bij 'mijn subleagues' zie ik ze wel, maar dat is dan weer niet echt overzichtelijk

Bericht gewijzigd door gilles00 op ma 31 dec. 2018, 10:19
0 Vind ik leuk's
Op ma. 31 dec. 2018, 11:13 schreef gilles00:

die December delight zie ik niet in mijn tipcompetitie tab, had mij nochtans ingeschreven, niet dat ik ambities heb hoor, maar mss zijn er nog andere competities die ik niet zie, Joyful Jan. trouwens ook niet, bij 'actieve subleagues' (is default als ik 'tipcompetitie' tab open) bedoel ik, bij 'mijn subleagues' zie ik ze wel, maar dat is dan weer niet echt overzichtelijk

Injury Time!

December Delight

Joyful January

Winter Wonders


Deze subleagues zijn nog actief. We zullen volgend jaar de pagina's wat anders indelen, zodat het wat eenvoudiger navigeren is.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 31 dec. 2018, 09:18 schreef dendre:
Op ma. 31 dec. 2018, 09:07 schreef vw-support:
Op ma. 31 dec. 2018, 08:46 schreef dendre:

Ik dacht ik pak de netbet bonus nog even mee van 17/12 maar netbet geeft aan dat de bonus niet meer geldig is. Wat nu?

Wat gebeurt er als je de code invoert in de kassa?

Ik krijg: you have entered an invalid or expired code

Wil je het nogmaals proberen?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Voor de liefhebbers: alle Super December Kalender acties van dit jaar (zowel afgelopen als nog actief) zijn in de openingspost terug te vinden.


Alle winnaars die tot nu toe bekend zijn, staan in dit topic. Let er wel op dat het gros van de prijzen pas volgende week wordt uitgereikt (mits voldaan aan de evt. deelname-eisen).


Mocht je nog vragen/opmerkingen/klachten hebben over een van de acties en/of bonussen, schroom je dan niet om ons even te berichten of hier je vraag te droppen. We doen ons best om alles zo snel en goed mogelijk te beantwoorden dan wel op te lossen, echter zijn we in veel gevallen afhankelijk van de bookmakers. Gezien het voor de meeste werknemers ook kerstvakantie is, kan het dus wel wat langer duren. Maar gelukkig komt het uiteindelijk, in de meeste gevallen, altijd goed.


Voor nu: een fijne jaarwisseling gewenst en dank voor jullie deelname!

4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 31 dec. 2018, 13:23 schreef vw-support:
Op ma. 31 dec. 2018, 09:18 schreef dendre:
Op ma. 31 dec. 2018, 09:07 schreef vw-support:
Op ma. 31 dec. 2018, 08:46 schreef dendre:

Ik dacht ik pak de netbet bonus nog even mee van 17/12 maar netbet geeft aan dat de bonus niet meer geldig is. Wat nu?

Wat gebeurt er als je de code invoert in de kassa?

Ik krijg: you have entered an invalid or expired code

Wil je het nogmaals proberen?

Heb het via de chat opgelost, maar thanks!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.