Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
FCI Tallinn - Trans Narva
Uitslag: 4-1 (2-0) FCI Tallinn -2
Reguliere speeltijd, European Handicap €2.60
Inzet: 1/10
-1.00
Deze tip is bij mij verkeerd verwerkt.
Aangepast (Y).
Zijn er nog steeds freebets te winnen dan? Of is het nu gewoon voor de fun.
Momenteel kun je niks winnen nee. Zowel de combi-challenge als de tipcompetitie hebben we na de server-crash abrupt moeten beëindigen.
Kleine spoiler dan: er komen straks meerdere competities waaraan je mee kunt doen.
FCI Tallinn - Trans Narva
Uitslag: 4-1 (2-0) FCI Tallinn -2
Reguliere speeltijd, European Handicap €2.60
-1.00
Deze tip is bij mij verkeerd verwerkt.
Bij mij hetzelfde probleem met deze wedstrijd:
Australia - Brazil
Uitslag: 0-4 (0-1) Brazil -1
Reguliere speeltijd, European Handicap €2.36
-1.00
Ik blijf gewoon tippen, ondanks dat het nu niet meetelt voor een competitie. Als mensen er van kunnen profiteren is dat mooi meegenomen :>
Zo zien we dat graag :-) (Y)
Zijn er nog steeds freebets te winnen dan? Of is het nu gewoon voor de fun.
Momenteel kun je niks winnen nee. Zowel de combi-challenge als de tipcompetitie hebben we na de server-crash abrupt moeten beëindigen.
o, dan moet https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/ wel even worden aangepast..
hoeveel stakes moet je min. spelen in de 3 nieuwe tipscompetities die je nu kan spelen.
hoeveel stakes moet je min. spelen in de 3 nieuwe tipscompetities die je nu kan spelen.
Alle drie de subleagues zijn op basis van winst. Er hangen geen minimale (of maximale stakes) meer aan waaraan je moet voldoen.
We zullen dat komende week even wat duidelijker vermelden op de subleague pagina's zelf.
waarom kan ik de tussenstand van de Bwin 1x2 challenge niet meer zien ?
waarom kan ik de tussenstand van de Bwin 1x2 challenge niet meer zien ?
Wordt aan gewerkt :-)
Er zaten wat schoonheidsfoutjes in. We verwachten 'm morgen weer online te hebben.