Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ah jah logisch, mijn fout. Dan is het idd een niet handige vorm van uitbetalen
fr18:
(...)
Als jij aan loterij meedoet waarbij wordt verteld dat je een miljoen kan winnen, je wint en je krijgt vervolgens een miljoen aan gratis loten. Neem jij dan ook genoegen? Nee, lijkt me niet. Misschien een wat kromme vergelijking, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer in dit geval.
Mag hier dus best wat van zeggen, VW zit fout, niet wij.
(...)
Als jij aan loterij meedoet waarbij wordt verteld dat je een miljoen kan winnen, je wint en je krijgt vervolgens een miljoen aan gratis loten. Neem jij dan ook genoegen? Nee, lijkt me niet. Misschien een wat kromme vergelijking, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer in dit geval.
Mag hier dus best wat van zeggen, VW zit fout, niet wij.
Als jij aan een loterij meedoet waarbij wordt verteld dat je een miljoen kan winnen, je wint en je krijgt vervolgens een miljoen aan gratis krasloten. Kras jij die dan open voordat je met de organisatie hebt gesproken? Nee, dat lijkt me niet.
VW geeft aan dat er wat duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden, maar zelf had je het in mijn ogen ook beter anders aan kunnen pakken. De server-crash is in mijn ogen geen excuus, want de VW is slechts enkele dagen offline geweest. Daarnaast had je wellicht via email of twitter contact kunnen zoeken.
michielm:
Je had die €250 ook op een odd van 1,04 kunnen zetten, dan had je genoeg over gehouden
Je had die €250 ook op een odd van 1,04 kunnen zetten, dan had je genoeg over gehouden
Dan had je een tientje overgehouden. ;)
Volgens mij kun je een dergelijke freebet het beste op een odd van rond de 2.00 zetten en dan de helft tegen betten (lees: op de andere uitkomst, uiteraard bij een andere bookmaker). Op die manier houd je namelijk altijd grofweg de helft over. Of je gaat voor de mega-giga-super-jackpot, maar dan wel met het risico dat je met lege handen achter blijft.
"Todo bien , todo bien."
Beetje jammer dat je met het vingertje naar mij wijst, Jeroen. Dat ik mijn free bet al heb gebruikt, doet er niet zoveel toe. Als ik m nog had, was er toch niks veranderd, opmakende uit de reacties van de support.
Ik spreek denk ik ook niet alleen voor mezelf die het jammer vindt dat de competitie zo is geëindigd. Mag je me misschien een zeikerd vinden, maar ik zeg er tenminste wel wat van.
Ik spreek denk ik ook niet alleen voor mezelf die het jammer vindt dat de competitie zo is geëindigd. Mag je me misschien een zeikerd vinden, maar ik zeg er tenminste wel wat van.
Blijkbaar verschillen we hierin van mening, FR. Dat kan: Let's agree to disagree. ;)
Hopelijk mag het je VW-pret niet drukken. Het feit dat je een dergelijke prijs in de wacht weet te slepen in de tipscompetitie geeft aan dat je behoorlijk wat in je mars hebt. :)
Hopelijk mag het je VW-pret niet drukken. Het feit dat je een dergelijke prijs in de wacht weet te slepen in de tipscompetitie geeft aan dat je behoorlijk wat in je mars hebt. :)
"Todo bien , todo bien."
Ligt het aan mijn browser of is het gewoon nog steeds niet mogelijk om nieuwe tips te plaatsen?
robbie63:
Ligt het aan mijn browser of is het gewoon nog steeds niet mogelijk om nieuwe tips te plaatsen?
Bespaar jezelf toch de moeite jongen ;)
robbie63:
Werkt weer (Y)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
fr18:
Bericht over de prijzen is weg, dus opnieuw:
Beetje raar zoals werd aangekaart dat het in de vorm van een free bet is. In de informatie staat nergens iets over een free bet? Bij de combi challenge staat duidelijk dat het over een free bet gaat, hier niet. Integendeel er staat ... euro op je account. Lekker tegenstrijdig dus. Ik denk ook dat niemand had verwacht dat de prijzen in vorm van een free bet zou zijn.
Ik zou 3 competities hebben gewonnen, betekent 3 maal 100 euro. Geef dan op z'n minst aparte free bets. Nu heb ik 1 free bet ter waarde van 300 euro gekregen en je raad het al: weg. Niks aan de hele competitie overgehouden, omdat ik die gewonnen 300 euro in 1x in moest zetten. En nee ik heb er geen gekke combi van gemaakt, gewoon een single bet van odd rond de 1.90 die bij iedereen fout zou kunnen gaan.
Lekker dan, steek je 3 maanden lang veel tijd in het geven tips in de veronderstelling dat je een leuk bedrag kan verdienen. Uiteindelijk win je 3 landencompetities en eindig je met prima statistieken, maar verdien je er niks aan. Jammer dit en ik vind dat VW wel eens even naar zichzelf mag kijken, want in principe zitten jullie gewoon fout door het niet duidelijk vermelden. Als ik wist dat ik voor een enkele free bet speelde, had ik wellicht niet eens meegedaan.
Bericht over de prijzen is weg, dus opnieuw:
Beetje raar zoals werd aangekaart dat het in de vorm van een free bet is. In de informatie staat nergens iets over een free bet? Bij de combi challenge staat duidelijk dat het over een free bet gaat, hier niet. Integendeel er staat ... euro op je account. Lekker tegenstrijdig dus. Ik denk ook dat niemand had verwacht dat de prijzen in vorm van een free bet zou zijn.
Ik zou 3 competities hebben gewonnen, betekent 3 maal 100 euro. Geef dan op z'n minst aparte free bets. Nu heb ik 1 free bet ter waarde van 300 euro gekregen en je raad het al: weg. Niks aan de hele competitie overgehouden, omdat ik die gewonnen 300 euro in 1x in moest zetten. En nee ik heb er geen gekke combi van gemaakt, gewoon een single bet van odd rond de 1.90 die bij iedereen fout zou kunnen gaan.
Lekker dan, steek je 3 maanden lang veel tijd in het geven tips in de veronderstelling dat je een leuk bedrag kan verdienen. Uiteindelijk win je 3 landencompetities en eindig je met prima statistieken, maar verdien je er niks aan. Jammer dit en ik vind dat VW wel eens even naar zichzelf mag kijken, want in principe zitten jullie gewoon fout door het niet duidelijk vermelden. Als ik wist dat ik voor een enkele free bet speelde, had ik wellicht niet eens meegedaan.
Heb zelf niets gewonnen vorig kwartaal maar ik geef je volledig gelijk. VW geeft het liefst zo min mogelijk weg dit is gunstig voor VW en de bookies, verander je helemaal niets aan. Vind het alleen jammer dat VW hier zo hypocriet over doet en niet gewoon zegt waar het op staat, altijd alles via omwegen proberen goed te praten.
Iedereen die zegt wees tevreden dat je op zn minst wat krijgt, spreekt puur uit jaloezie.
Ik hoop dat het op de nieuwe site allemaal duidelijker en beter is geregeld!
^ Het prijzengeld van het laatste kwartaal van 2016 was 800 euro. Het prijzengeld van het eerste kwartaal van dit jaar was 1700 euro.
Het bedrag werd in 2016 als bonus uitgekeerd (4x rondspelen op 1.70)
Het bedrag werd in 2017 als free bet uitgekeerd
---
Als jullie liever de bedragen in de vorm van een bonus ontvangen, gaan we dat volgende keer weer proberen te regelen. Maar nogmaals: we kunnen dat niet per speler individueel bepalen.
---
Als jullie liever de bedragen in de vorm van een bonus ontvangen, gaan we dat volgende keer weer proberen te regelen. Maar nogmaals: we kunnen dat niet per speler individueel bepalen.
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
vw-support:
^ Het prijzengeld van het laatste kwartaal van 2016 was 800 euro. Het prijzengeld van het eerste kwartaal van dit jaar was 1700 euro.
---
---
Het laatste snap ik volkomen.. Misschien een kleine poll houden om te kijken wat de meerderheid wil en dat aanhouden?
Dan weet je in ieder geval wanneer iemand een prijs wint welke prijs het is? :)
Analyzedtipper