Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
probeer eens iets te regelen met unibet nooit problemen bij hun en iedereen speelt er toch.
Is er btw een oplossing voor de chat?
Mijn berichten blijven maar niet overkomen, ook niet naar refreshen?
Mijn berichten blijven maar niet overkomen, ook niet naar refreshen?
Analyzedtipper
bolletje93:
Heb zelf niets gewonnen vorig kwartaal maar ik geef je volledig gelijk. VW geeft het liefst zo min mogelijk weg dit is gunstig voor VW en de bookies, verander je helemaal niets aan. Vind het alleen jammer dat VW hier zo hypocriet over doet en niet gewoon zegt waar het op staat, altijd alles via omwegen proberen goed te praten.
Iedereen die zegt wees tevreden dat je op zn minst wat krijgt, spreekt puur uit jaloezie.
Ik hoop dat het op de nieuwe site allemaal duidelijker en beter is geregeld!
Heb zelf niets gewonnen vorig kwartaal maar ik geef je volledig gelijk. VW geeft het liefst zo min mogelijk weg dit is gunstig voor VW en de bookies, verander je helemaal niets aan. Vind het alleen jammer dat VW hier zo hypocriet over doet en niet gewoon zegt waar het op staat, altijd alles via omwegen proberen goed te praten.
Iedereen die zegt wees tevreden dat je op zn minst wat krijgt, spreekt puur uit jaloezie.
Ik hoop dat het op de nieuwe site allemaal duidelijker en beter is geregeld!
Iemand die het snapt! En bedragen in de vorm van één enkele free bet of bonus met elkaar vergelijken slaat ook nergens op imo. Beetje raar dat VW zelf niet kan inzien dat een bonus vele malen interessanter is dan één enkele free bet. Hoezo zijn jullie opeens ook geswitched?
bij bonus money kan je het risico meer spreiden en is volgens mij ook meer waard als je surebet
100euro freebet kan je omzetten in ongeveer 44euro (91-48) surebet 1.91*100FB vs. 1.91*47.65(zelf te investeren)
100euro bonus 4x keer rondspelen, met ongeveer 5x aan 1.91 zou je in principe meer moeten overhouden, ongeveer 55 euro (100-(5*9)) ruwe geschat
100euro freebet kan je omzetten in ongeveer 44euro (91-48) surebet 1.91*100FB vs. 1.91*47.65(zelf te investeren)
100euro bonus 4x keer rondspelen, met ongeveer 5x aan 1.91 zou je in principe meer moeten overhouden, ongeveer 55 euro (100-(5*9)) ruwe geschat
Voor de beste tips ga naar www.freebettingtips.eu
en voor de de leukste slots naar www.freebettips.eu
en voor de de leukste slots naar www.freebettips.eu
Komt er een nog tussenstand 2017 of 2e kwartaaltussenstand?
robbie63:
Met een aantal weken komt de nieuwe competitie online (Y)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
komt er nog een nieuwe site? eind april is al tijdje voorbij ;-)
jose127:
Absoluut. Alleen zullen we dit keer geen harde deadline roepen, dat brengt ongeluk (denk server-crash april) :-)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
FCI Tallinn - Trans Narva
Uitslag: 4-1 (2-0) FCI Tallinn -2
Reguliere speeltijd, European Handicap €2.60
Inzet: 1/10
-1.00
Deze tip is bij mij verkeerd verwerkt.
Uitslag: 4-1 (2-0) FCI Tallinn -2
Reguliere speeltijd, European Handicap €2.60
Inzet: 1/10
-1.00
Deze tip is bij mij verkeerd verwerkt.