Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De standen van de bwin subleague (BE only) en betfirst subleague (NL en BE) zijn geüpdatet en moeten nu weer helemaal correct zijn. 

Aanstaande vrijdag begint de subleague voor de Premier League (prijzenpot: €10.000). 

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

mijn tips zijn weg,worden ze herberekend of?

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

er gaat duidelijk wat fout bij de asian en europese handicap.zie veel fouten.ik hab vb arsenal -1.5 werd 4-3 en kreeg toch een winst uitgekeerd.ook bij andere spelers zie ik dezelfde fouten.

0 Vind ik leuk's

veel van mijn tips zijn verdwenen is  dat normaal?

0 Vind ik leuk's

Bij mijn uitslagen zitten er ook enkele fouten.

Birmingham tegen Bristol werd niet verwerkt.

Cercle Brugge tegen Union werd ten onrechte fout gerekend.

Zulte tegen Club Brugge werd ten onrechte goed gerekend.

Kunnen jullie dit eens nazien aub?

0 Vind ik leuk's

sorry VW ik blijf de fouten maar melden.sommigen spelen 2 tips op 1 wedstrijd met stakes van 2/3 en 3/3.als ik dat doe krijg ik de melding dat je maar tot 3/3 kan tippen per wedstrijd wat normaal is.worden die fouten nog recht gezet of niet?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 14 aug. 2017, 23:46 schreef mats:

sorry VW ik blijf de fouten maar melden.sommigen spelen 2 tips op 1 wedstrijd met stakes van 2/3 en 3/3.als ik dat doe krijg ik de melding dat je maar tot 3/3 kan tippen per wedstrijd wat normaal is.worden die fouten nog recht gezet of niet?

Het keuren verloopt inderdaad nog niet vlekkeloos. We zijn bezig om de problemen omtrent wedtips op te lossen. Excuses voor het ongemak.

0 Vind ik leuk's

Mijn Belgische en Nederlandse tips komen niet in de Betfirst Benelux League.

Kunnen jullie dit eens nazien aub ? 

0 Vind ik leuk's

^ We buigen ons deze week over de tipcompetitie. Alle tips zullen we overigens sowieso nogmaals herkeuren. Dus mocht een tip onterecht goed of fout zijn gekeurd, dan wordt deze alsnog aangepast. 

0 Vind ik leuk's

goalscorer nathan de madina werd fout gerekend  maar heeft niet gespeeld moet void zijn.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.