Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
^ We buigen ons deze week over de tipcompetitie. Alle tips zullen we overigens sowieso nogmaals herkeuren. Dus mocht een tip onterecht goed of fout zijn gekeurd, dan wordt deze alsnog aangepast.
hoop dat dit snel gebeurd,want bij mij is het nog steeds fout en bij subleague heb ik maar 1 tip,dat moet meer zijn neem ik aan??
^ Volgende week volgt een grote update van het keuringssysteem.
- Alle tips die nog niet gekeurd zijn, worden opnieuw berekend.
- Alle tips die onterecht goed (of fout) zijn zijn gekeurd, worden volgende week nogmaals berekend.
- Tips die (nog) niet aan subleagues zijn gekoppeld worden alsnog toegevoegd.
- Tips die onterecht aan subleagues zijn gekoppeld, worden verwijderd van de subleagues.
In de tussentijd kun je gewoon blijven tippen.
^ is dat deze week of volgende week?
Zo snel mogelijk. Puntjes worden op de bekende i gezet. Als de update heeft plaatsgevonden, zetten we een melding in dit topic.
wanneer wordt de bwin 1x2 challenge afgehandeld?
volgens mijn berekening zou ik op een winst van 11.7 komen en niet op 2.45 zoals aangegeven.even nakijken aub.
wanneer wordt de bwin 1x2 challenge afgehandeld?
We zijn - zoals jullie misschien al wel hebben gezien - bezig met het opnieuw berekenen van de tips (1 juli t/m nu). Als dat proces gereed is, zullen we de stand updaten en bekendmaken. Daarna worden de prijzen uitgereikt. Zoals het nu lijkt wordt dat maandag of dinsdag.
^ De stand voor de Bwin competitie is opnieuw berekend.
Klopt de stand niet volgens jou - trek dan even aan de bel.
Excuses voor de vertraging.
We zijn - zoals jullie misschien al wel hebben gezien - bezig met het opnieuw berekenen van de tips (1 juli t/m nu). Als dat proces gereed is, zullen we de stand updaten en bekendmaken. Daarna worden de prijzen uitgereikt. Zoals het nu lijkt wordt dat maandag of dinsdag.
Betekent dit dat alle tips (ook buiten die Bwin competitie om) inmiddels herberekend zouden moeten zijn? Er gaat namelijk nog wel het een en ander fout, vooral de afhandeling van de European Handicap en Asian Handicap tips gaat nog wel eens fout.
Ik zag dat een account pas geldig was voor deelname aan de tipcompetitie wanneer hier een storting mee is uitgevoerd. Moet deze storting voor het begin van de tipcompetitie al gebeurd zijn of is tijdens ook nog geldig?