Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 12 sep. 2017, 18:07 schreef svenchenko:
Op do. 7 sep. 2017, 14:36 schreef vw-support:

We zijn - zoals jullie misschien al wel hebben gezien - bezig met het opnieuw berekenen van de tips (1 juli t/m nu). Als dat proces gereed is, zullen we de stand updaten en bekendmaken. Daarna worden de prijzen uitgereikt. Zoals het nu lijkt wordt dat maandag of dinsdag. 

Betekent dit dat alle tips (ook buiten die Bwin competitie om) inmiddels herberekend zouden moeten zijn? Er gaat namelijk nog wel het een en ander fout, vooral de afhandeling van de European Handicap en Asian Handicap tips gaat nog wel eens fout.

Kun je een paar voorbeelden geven? Waarschijnlijk zijn er dan een paar soorten handicaps die nog niet goed gaan. 

Op wo. 13 sep. 2017, 01:45 schreef roma10:

Ik zag dat een account pas geldig was voor deelname aan de tipcompetitie wanneer hier een storting mee is uitgevoerd. Moet deze storting voor het begin van de tipcompetitie al gebeurd zijn of is tijdens ook nog geldig?

Mag wat ons betreft ook gedurende de tipcompetitie - maar niet pas na afloop (m.a.w. als de klassementen bekend zijn gemaakt). 

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Beste leden,

Hierbij de (langverwachte) eindstand van de Bwin 1x2 challenge

1. 123wags (€250)
  2. lieven (€200)
  3. toppertje (€150)
  4. bethjen (€100)
  5. valeron (€75)
  6. simine (€50)
  7. losdenbosin (€25)
  8. zani123 (€20)
  9. oddhunter7 (€10)
  10. ultraracing1991 (€3)
  11. jokke210 (€3)
  12. benibet (€3)
  13. ruun2710 (€3)
  14. thegundow (€3)
  15. belgiumfirst (€3)
  16. timothybuerms (€3)
  17. lorrekes (€3)
  18. Sysssy (€3)
  19. sportgambler (€3)
  20. rudicross (€3)
  21. wiezw (€3)
  22. ceetnn (€3)
  23. arnekimpen (€3)
  24. emilevic (€3)
  25. belgium17 (€3)
  26. Mr_abder (€3)
  27. fluix (€3)
  28. sjon-b (€3)
  29. blauwke (€3)
  30. -
  31. frankydk (€3)
  32. mats (€3)
  33. hypnotist86 (€3)
  34. kabrange (€3)
  35. matching177 (€3)

Alle prijzen worden volgende week - indien je valid account hebt doorgegeven - door bwin.be uitgekeerd als freebets. 

Congrats aan de winnaars! 

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 sep. 2017, 09:50 schreef vw-support:
Op di. 12 sep. 2017, 18:07 schreef svenchenko:
Op do. 7 sep. 2017, 14:36 schreef vw-support:

We zijn - zoals jullie misschien al wel hebben gezien - bezig met het opnieuw berekenen van de tips (1 juli t/m nu). Als dat proces gereed is, zullen we de stand updaten en bekendmaken. Daarna worden de prijzen uitgereikt. Zoals het nu lijkt wordt dat maandag of dinsdag. 

Betekent dit dat alle tips (ook buiten die Bwin competitie om) inmiddels herberekend zouden moeten zijn? Er gaat namelijk nog wel het een en ander fout, vooral de afhandeling van de European Handicap en Asian Handicap tips gaat nog wel eens fout.

Kun je een paar voorbeelden geven? Waarschijnlijk zijn er dan een paar soorten handicaps die nog niet goed gaan. 

Als ik puur even bij mijn eigen wedtips kijk, dan zijn dat bijvoorbeeld deze bijgevoegde 3 AH tips (mijn EH tip op Jong Ajax - RKC van afgelopen weekend stond gisteren ook nog niet goed, maar inmiddels wel zag ik). Volgens mij zou Lierse-Roeselare (2-2) half lose moeten zijn, MVV-GAE (4-3) een half win en Zulte Waregem-St. Truiden (2-0) een win.

0 Vind ik leuk's

^ Alle Asian handicaps zijn zojuist opnieuw gekeurd. 

European handicaps volgen zometeen.

Mocht je morgen toch nog foutjes spotten, trek maar aan de bel. 

0 Vind ik leuk's

Heeft iemand nog een sappige tip?

0 Vind ik leuk's

Hallo,

Is het mogelijk om mijn reeds 6 gespeelde tips, waarvan 4 juist, van de Betfirst Benelux League even na te zien en de winst correct aan te passen?

Bedankt

Bericht gewijzigd door Support op za 16 sep. 2017, 05:54
0 Vind ik leuk's
Op vr. 15 sep. 2017, 16:48 schreef lieven:

Hallo,

Is het mogelijk om mijn reeds 6 gespeelde tips, waarvan 4 juist, van de Betfirst Benelux League even na te zien en de winst correct aan te passen?

Bedankt

Wat klopt er niet aan dan?

0 Vind ik leuk's

Mijn tip Cercle Brugge -1 tegen Union is nog altijd verkeerd verwerkt.

Cercle won de wedstrijd met 2-0 en dat had ik goed.

Kunnen jullie dit eens nazien aub?

Bericht gewijzigd door Support op za 16 sep. 2017, 10:08
0 Vind ik leuk's

Sorry, maar inderdaad is het niet de winst dat verkeerd is maar het uitbetaalde bedrag. Nu staat er inzet: 6 uitbetaald: 4.62 en dat zou negatief zijn, maar uitbetaald moet 8,62 zijn. Gelieve dit even na te zien en bedankt.

0 Vind ik leuk's

^  Waar zie je dat (nog) staan?

In de ranking staat: ingezet 6, uitbetaald 8.62 = winst 2.62. 

Bericht gewijzigd door Support op za 16 sep. 2017, 11:13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.