Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 18 okt. 2017, 09:09 schreef vw-support:
Op di. 17 okt. 2017, 20:14 schreef fucija:

wat is er mis met me tip Bayern Munchen-Freiburg [Erste helft,Corecte score] 2-0

Daar is niet zoveel mis mee, het was de odd die verkeerd in het systeem stond. Een 2-0 correct score bij rust met een odd van 230.00 is helaas niet erg realistisch. Weddenschappen met te hoge odds worden dan ook niet meegenomen, zoals in de spelregels van de tipcompetitie staat.

SPELREGEL:Toegestande odds:Min.4,max.1001.Dus geen sprake van realistisch oods.

0 Vind ik leuk's
feyenoord
Op wo. 18 okt. 2017, 21:39 schreef fucija:
Op wo. 18 okt. 2017, 09:09 schreef vw-support:
Op di. 17 okt. 2017, 20:14 schreef fucija:

wat is er mis met me tip Bayern Munchen-Freiburg [Erste helft,Corecte score] 2-0

Daar is niet zoveel mis mee, het was de odd die verkeerd in het systeem stond. Een 2-0 correct score bij rust met een odd van 230.00 is helaas niet erg realistisch. Weddenschappen met te hoge odds worden dan ook niet meegenomen, zoals in de spelregels van de tipcompetitie staat.

SPELREGEL:Toegestande odds:Min.4,max.1001.Dus geen sprake van realistisch oods.

Dit was inderdaad geen realistische odd. Het systeem heeft een aantal correct scores omgedraaid. In dit geval had het Bayern Munchen-Freiburg: eerste helft correct score: 0-2 @ 230.00 moeten zijn. Doordat het een foutieve weddenschap was zagen we ons genoodzaakt om deze te annuleren.

De volgende regel is in dit geval van toepassing, al is bestraffen niet aan de orde:

'Ook leden die onze competitie proberen te misleiden, bijvoorbeeld door doelbewust weddenschappen te 'tippen' met te hoge odds (als iets te mooi is om waar te zijn, is het vaak ook te mooi om waar te zijn), worden bestraft.'

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

David Luiz heeft wel gescoord tegen As Roma?

0 Vind ik leuk's

Mijn weddenschap nec-rkc van vorige week is niet goed verwerkt.

Is 2-0 geworden (met ruststand 2-0)

Toch fout gerekend..

0 Vind ik leuk's

1

Schalke 04 - Mainz 05

1. Bundesliga

Mainz 05 or draw

Double chance, Eerste helft

1.60 @ Betway (?100 bonus)

Inzet 2/3 (medium stake). Potentiële winst: 1.20 fout bereken hier ,heb ik wel juist

0 Vind ik leuk's
alles kan niets moet

Bij mij is Mbappe als goalscorer fout gerekend van afgelopen Champions League ronde. Ook zie ik in de Duitse tipcompetitie (tof gedaan trouwens) dat er soms tips worden meegerekend die niet voldoen aan de voorwaarden vwb odds of stakes.

0 Vind ik leuk's
Op za. 21 okt. 2017, 08:17 schreef dendre:

Bij mij is Mbappe als goalscorer fout gerekend van afgelopen champions league ronde. Ook zie ik in de Duitse tipcompetitie (tof gedaan trouwens) dat er soms tips worden meegerekend die niet voldoen aan de voorwaarden vwb odds of stakes.

Je zou zeggen bij dat laatste dat na het fifa poule ramp ze hier wat beter naar hebben gekeken bij het opzetten...

0 Vind ik leuk's

We krijgen de data aangeleverd van een bedrijf. We merken net als jullie dat hierin dingen niet goed gaan. Maandagmorgen gaan we kijken waar het probleem zit en zullen we in dit topic een update sturen. Uiteraard worden alle fout gekeurde tips opnieuw (handmatig) gekeurd. In ieder geval dank voor de oplettendheid!

0 Vind ik leuk's

Bij het aanbieden van de tips HT/FT gaat er iets fout.

En dit bij de voorspellingen draw thuisploeg of zowel draw uitploeg.

Daar kan je niet zien welke ploeg je kan kiezen.

Zouden jullie dit kunnen aanpassen ?

0 Vind ik leuk's

Als het goed is, is alles weer in orde. Zo niet, trek vooral aan de bel!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.