Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo,

Mijn tips van 28 oktober van de eerste klasse amateurs zijn na mijn 2 reacties even allemaal goed verwerkt geweest, maar op dit moment staan ze bij mijn wedtips opnieuw niet verwerkt, waardoor ook de klassementen met invloed en betrekking tot deze tips ook niet kloppen.

Gelieve dit even opnieuw na te zien en aan te passen.

Alvast bedankt

0 Vind ik leuk's

Ik zie dat er iemand een tip geplaatst heeft op Liverpool - Maribor correct score 3-0 @ 900. Wat is daar precies de bedoeling van?

Bericht gewijzigd door matching117 op vr 3 nov. 2017, 15:33
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Mijn tips worden helemaal verkeerd bewerkt .

Ik had frankfurt correcte score 2-1 getipt en nu staat er 1-2 ?

zie bewijs --->>>

net hetzelfde als koln , maar deze was toch fout , maar goed , het is maar om te zeggen dat het hier weer niet eerlijk wordt gecontroleerd , snap niet waarom deze tips nadien worden veranderd ... Ik had koln dus 1-2 getipt en nu staat er 2-1 ?

en dan deze volgende ---->>>> ik speelde onbekend to score bij wolves --->>>> Bonatini scoort en deze stond niet vermeld in de lijst voor te kiezen scoorders , dus is deze toch onbekend

0 Vind ik leuk's

@lieven:

Je tips gaan we nogmaals (handmatig) keuren. We hebben niet van alle weddenschappen data, dus dat duurt soms wat langer voordat het gekeurd (of opnieuw gekeurd) wordt. Hoe lager het niveau van de competitie > hoe langer het duurt voordat de tips verwerkt worden.

@matching117:

Dit scharen we onder 'Als iets te mooi is om waar te zijn, is het vaak ook te mooi om waar te zijn.' Met andere woorden: dat soort tips worden verwijderd. Thanks voor het melden!

@dyanavos:

Als je met dit soort beschuldigingen komt, lijkt het me handig dat je met iets meer 'bewijs' komt dan alleen een chat-bericht. Ik zou dus zeggen: check even of je tip goed wordt verwerkt direct nadat je 'm hebt geplaatst. Zo niet: maak dan daar even een screenshot van. Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker om te verifiëren en evt. het probleem op te lossen.

Onbekend betekent dat de data (tijdelijk) niet beschikbaar is. Het heeft niet zoveel nut om dat te gaan tippen.

Bericht gewijzigd door Support op za 4 nov. 2017, 07:28
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hallo,

Bedankt om mijn tips van de eerste klasse amateurs nog eens handmatig te verwerken en de klassementen met betrekking tot deze tips ook aan te passen.

Tot mijn spijt moet ik wel zeggen dat DyanaVos gelijk heeft i.v.m. de verwerking van de tips correct score. Bij mij staan ook alle tips correct score omgekeerd. Op de wedstrijd Braga - Chaves van zo. 29 oktober had ik volgende tip geplaatst: correct score 1 - 0 aan een odd van 18 en nu staat er dat de tip fout is en dat ik voor die wedstrijd correct score 0 - 1 heb gespeeld. Dit is zo ook voor de wedstrijden Lecce - Cosenza van ma. 30 oktober correct score: 1 - 0 aan een odd van 15 en nu staat de tip foutief en correct score 0 - 1, Liverpool - Maribor van 1 november en Real Sociedad - Vardar van 2 november staan de correct scores nu ook omgekeerd.

Kan ik dit bewijzen? Neen! Ik heb zelfs geen chat-bericht, maar dankzij de reactie van matching117 kan ik wel bewijzen dat mijn tip Liverpool - Maribor een correct score had van 3 - 0 @ 900. Ja, dat was ik! Dus dat er iets mis is met de verwerking van de tips correct score is wel juist zoals DyanaVos ook aankaart.

Dat de odds van de wedstrijden Liverpool - Maribor en Real Sociedad - Vardar buitensporige noteringen zijn, daar ben ik volledig mee eens, maar de noteringen van Lecce en Braga zijn dan wel normale noteringen. Alhoewel dit voor de subleague Gelukzoekers telt, inderdaad Gelukzoekers, met toegestane odds van Min. 4 en max. 1001. Ik heb ook niet, als ik de tip plaatste, deze hoge notering gevraagd en dat ik dan nog eens de tip juist heb ook.

0 Vind ik leuk's

ok vw-support hier komen dan de echte bewijzen en het is niet dat ik iets beschuldig , kan ik er aan doen dat dit systeem fout loopt?

Ik weet wat ik tip , ik ga bv geen 1-3 zetten bij de match napoli - sassullo , lijkt me niet echt logisch , de 3-1 tipte ik door een online tip die ik volg een een website

Is het dan niet vreemd dat alles wat ik tip plots omgedraaid wordt in score ?

Ik begrijp wel dat die hoge odds worden verwijderd , maar goed , ik hou ook niet alle odds in het oog hoor,

Een 2-0 voor PSG - anderlecht bij rust was dan ook niet onmogelijk als je de beide ploegen vergelijkt ?

Ik krijg dan ook een bevestiging per mail als mijn tip wordt verwerkt

0 Vind ik leuk's

en deze was van gisteren frankfurt - bremen aan odd 16.00

deze odd was helemaal niet te hoog

het zijn gewoon tips die ik van een andere website met tips afhaal

0 Vind ik leuk's

^

We hebben de issue gevonden. Door een technische fout stonden er voor een bepaalde tijd bij bepaalde weddenschappen de odds van de thuis- en uitploeg omgedraaid. De odd voor Liverpool wint met 3-0, behoorde dus tot de weddenschap Maribor wint met 3-0 - en vice versa.

We duiken hier maandag nog even verder in en zullen dan ook alle 'bugged-tips' verwijderen, zodat jullie qua ranking hier niet op achteruitgaan.

0 Vind ik leuk's

hey Vw

kan je deze tip eens nakijken ?

Wes Burns scoorde wel voor fleetwood ,

Dankje

0 Vind ik leuk's
Op za. 4 nov. 2017, 12:03 schreef vw-support:

^

We hebben de issue gevonden. Door een technische fout stonden er voor een bepaalde tijd bij bepaalde weddenschappen de odds van de thuis- en uitploeg omgedraaid. De odd voor Liverpool wint met 3-0, behoorde dus tot de weddenschap Maribor wint met 3-0 - en vice versa.

We duiken hier maandag nog even verder in en zullen dan ook alle 'bugged-tips' verwijderen, zodat jullie qua ranking hier niet op achteruitgaan.

^ We hebben zojuist 206 CS tips verwijderd die geplaatst waren tussen 9 oktober en 8 november. Het gaat dus om weddenschappen op de thuisploeg, waaraan onterecht de odd van de uitploeg werd gekoppeld en vice versa. Gelijke spelen zijn behouden gebleven.

Excuses voor het ongemak en dank voor het opmerken!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.