Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Deze tip moest nog gekeurd worden van 24 september. 

https://www.eendracht-aalst.be/seizoen/wedstrijden/competitie/item/3771-eendracht-aalst-fc-seraing

dit is de enige site zover ik weet waar ze ook de tussenstand en eindstand hebben staan 

0 Vind ik leuk's

hehe vreemd verhaal. nu zie ik ineens 2,45 staan, moet wel heel toevallig zijn dat die gekeurd is op het moment dat ik een reactie plaats

0 Vind ik leuk's

Is er al iets meer geweten ivm de verwerking van mijn tips halftime/fulltime naar aanleiding van mijn eerdere reactie van 1 oktober?

0 Vind ik leuk's
Op do. 5 okt. 2017, 18:22 schreef lieven:

Is er al iets meer geweten ivm de verwerking van mijn tips halftime/fulltime naar aanleiding van mijn eerdere reactie van 1 oktober?

De tips waren al goedgekeurd en stonden ook goed in de database. Ze werden echter nog niet op de juiste manier getoond. Dit probleem is als het goed is nu verholpen. Thanks voor de heads-up!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Inzake de FIFA subleague

Wat is er nu aan hand?

@vw jij gaf aan dat under 17 en 19 niet meetellen. Maar deze staan wel in de lijst met weddenschappen die meetellen voor de FIFA poule

Net als internationaal oefenwedstrijden zoals Japan en PSV. Ook die telt hij mee.

Wat is er aan de hand en hoe gaat dit opgelost worden?

Het is allemaal wel erg verwarrend zo.

Verder ben ik wel weer blij dat ik na een tijdje weer terug ben. Heb de site gemist:)

Mvg

Bericht gewijzigd door dennis1982m op di 10 okt. 2017, 12:12
0 Vind ik leuk's

Er zijn inderdaad een aantal dingen fout gegaan, zo zien we nu. De wedstrijden die niet mee horen te tellen, worden er uit gefilterd. Ook zijn er een aantal odds van correct score weddenschappen foutief weergegeven. We gaan kijken naar een oplossing, komt voor de bakker!

0 Vind ik leuk's
Op wo. 11 okt. 2017, 09:05 schreef vw-support:

Er zijn inderdaad een aantal dingen fout gegaan, zo zien we nu. De wedstrijden die niet mee horen te tellen, worden er uit gefilterd. Ook zijn er een aantal odds van correct score weddenschappen foutief weergegeven. We gaan kijken naar een oplossing, komt voor de bakker!

Bedankt voor je reactie!

0 Vind ik leuk's

Het eruit filteren van de weddenschappen die niet meetellen (U17, U21, vriendschappelijke duels, etc.) duurt iets langer. Wel is de huidige ranglijst opnieuw opgesteld. Een aantal correct score weddenschappen werden foutief doorgegeven door onze dataleverancier. Odds bleken omgedraaid; een correct score van 1-0 bij rust bij Griekenland - Gibraltar kreeg bijvoorbeeld een onrealistisch hoge odd van 101.00 mee. Die odd had eigenlijk voor de 0-1 ruststand (dus in het voordeel van Gibraltar moeten zijn). Helaas komen dit soort foutjes af en toe voor bij de data die we aangeleverd krijgen. Zoals ook in de spelregels van de tipcompetitie staat zullen weddenschappen met te hoge odds eruit gefilterd worden. Dat is precies wat we gedaan hebben; de tips voor de betreffende wedstrijden hebben allemaal de status 'Stake return' gekregen. Zodoende verliezen degenen die de wedstrijd getipt hebben, ook geen stakes.

Aan het einde van de week, als ook de wedstrijden die niet mee zouden mogen tellen in de tussenstand eruit gefilterd zijn, maken we de definitieve eindstand bekend.

0 Vind ik leuk's

Op wo. 11 okt. 2017, 14:42 schreef vw-support:

Het eruit filteren van de weddenschappen die niet meetellen (U17, U21, vriendschappelijke duels, etc.) duurt iets langer. Wel is de huidige ranglijst opnieuw opgesteld. Een aantal correct score weddenschappen werden foutief doorgegeven door onze dataleverancier. Odds bleken omgedraaid; een correct score van 1-0 bij rust bij Griekenland - Gibraltar kreeg bijvoorbeeld een onrealistisch hoge odd van 101.00 mee. Die odd had eigenlijk voor de 0-1 ruststand (dus in het voordeel van Gibraltar moeten zijn). Helaas komen dit soort foutjes af en toe voor bij de data die we aangeleverd krijgen. Zoals ook in de spelregels van de tipcompetitie staat zullen weddenschappen met te hoge odds eruit gefilterd worden. Dat is precies wat we gedaan hebben; de tips voor de betreffende wedstrijden hebben allemaal de status 'Stake return' gekregen. Zodoende verliezen degenen die de wedstrijd getipt hebben, ook geen stakes.

Aan het einde van de week, als ook de wedstrijden die niet mee zouden mogen tellen in de tussenstand eruit gefilterd zijn, maken we de definitieve eindstand bekend.

---

Ik dacht je het had over under 17 en 19 die niet meetelde? Maar dus ook under 21 niet.

Balen dat deze poule niet goed is verlopen met de diverse wijzigingen.

De ene dag gelden die wedstrijden en de ander dag weer andere.

Is jammer want je past toch je tactiek aan op de ranglijst op dat moment.

Maar goed jullie doen het ook niet express..

Bericht gewijzigd door dennis1982m op wo 11 okt. 2017, 17:24
0 Vind ik leuk's

Nieuwe subleagues!

We zijn deze week met een aantal toffe subleagues gestart, uiteraard met vette prijzenpotten! Inschrijven is als altijd gratis en binnen een minuut geregeld.

Een overzicht:

Rudi Rücksichtslos: Prijzenpot €330. Voor iedereen die high stake tips op Duitse wedstrijden plaatst.

Zuid-Europese Herfst- & Winterzon: €260 aan prijzen, alleen voor tips op geselecteerde Zuid-Europese landen. Duurt tot begin van de lente.

Pizza Punters: Prijzengeld: €260. wedtips van de Italiaanse competities tellen mee in deze subleague.

De Gouden Pantoffel: Totaal ongeveer €350 euro aan prijzen. Voorspel de doelpuntenmakers en win prachtige prijzen.

De Gelukszoekers: Speel je wel eens een lekker hoge odd? Dan is deze subleague wat voor jou! Prijzenpot: €260!

Speel je mee?

Bericht gewijzigd door PromoPeter op vr 13 okt. 2017, 09:48
0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.