Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waarom kan je bij specifieke odds geen high stake doen en alleen maar 2/3 of 1/3

Bv mijn palmeiras over3.5 teamgoals bet

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/
Op ma. 30 jul. 2018, 16:55 schreef RKANTJO42:

Waarom kan je bij specifieke odds geen high stake doen en alleen maar 2/3 of 1/3

Bv mijn palmeiras over3.5 teamgoals bet

Dit is om de competitie eerlijk te houden. Mensen kunnen anders mikken op een paar lucky shots en vervolgens stijf bovenaan staan. Op deze manier blijft het voor een ieder eerlijk. Zie de onderstaande tabel voor de regels omtrent de hoogte van de stakes:

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hoi.

Ik kan mezelf niet meer terugvinden in het klassement van de tipcompetitie. Enig idee wat er aan de hand is?

0 Vind ik leuk's

Ik heb net hetzelfde probleem. Normaal gezien sta ik op +5.60 maar in de rangschikking heb ik zogezegd geen enkele tip gespeeld. Kan iemand me verder helpen?

0 Vind ik leuk's

^^ Gaan we naar kijken!

0 Vind ik leuk's

Vreemd. Bij ons staan de stats wel goed. Wil je ons een screenshot sturen? Dit kan in dit topic of via mail ([email protected]).

0 Vind ik leuk's

Probleem is blijkbaar gerelateerd aan mijn laptop. Als ik de stand open op mijn gsm klopt ze wel. Probleem zal zichzelf dus wel oplossen ;) Bedankt voor het snelle antwoord!

0 Vind ik leuk's

Onderstaande weddenschap is fout gerekend. Graag corrigeren.

vr. 3 aug.20:00 uur 

Auxerre - GFC Ajaccio: 2-3 (1-2)

Ligue 2

GFC Ajaccio or draw

Double chance, Wedstrijd

1.75 @ Betway (€100 bonus)

Inzet 3/3 (high stake).

Potentiële winst: 2.25

Better luck next time.. -3.00

0 Vind ik leuk's

^ Bij deze.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 30 jul. 2018, 09:32 schreef vw-support:
Op zo. 29 jul. 2018, 22:35 schreef superwin:
Op za. 28 jul. 2018, 12:37 schreef superwin:

Kun je voortaan maar 2 correct scores per wedstrijd spelen? Een derde correct score lukt mij namelijk niet (meer). Voorheen kon je tot 6 gaan, tot je 3 stakes op waren.

Voor mij is nog niet duidelijk of er een limiet zit aan het aantal correct scores wat je per wedstrijd mag spelen.

Excuus, over het hoofd gezien.

Je kunt meerdere correct score bets plaatsen op 1 duel - zolang je maar niet over de 3 stakes limiet per wedstrijd heengaat.

Ongeacht de stakes kan ik maar maximaal 2 wedstrijden Correct Score spelen. Kunnen jullie nakijken waar het dan fout gaat?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.