Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

tipcompetitie 'aftrappen in augustus!' is naar de ruk

vond mezelf eerst terug in top 3 en alle anderen daaronder 0 waarden, nu zijn het andere namen in top 3 en vind ik mezelf ook op 0 waarden

Bericht gewijzigd door gilles00 op za 28 jul. 2018, 16:47
0 Vind ik leuk's

Die waardes enz zijn best verwarrend idd af en toe. Snapte er bij de wk game ook al niks van wat ik uiteindelijk maar zo heb gelaten vanwege drukte etc. Naja leuk initiatief iig weer en succes!

0 Vind ik leuk's

Ik ga ook voor het eerst meedoen maar zie je geen officiele stand gedurende de periode want sta nog op 0 terwijl ik al tips heb gedaan.

0 Vind ik leuk's

^

Hier staat de stand van de subleague 'Aftrappen in augustus'.

Als de stand niet klopt, trek dan even aan de bel - en geef aan welke tips je mist.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op zo. 29 jul. 2018, 10:45 schreef vw-support:

^

Hier staat de stand van de subleague 'Aftrappen in augustus'.

Als de stand niet klopt, trek dan even aan de bel - en geef aan welke tips je mist.

Mag je ook maar maximaal aantal tips per dag doen? Kan er namelijk geen meer doen vandaag.

0 Vind ik leuk's

^ Op 1 wedstrijd kun je max 3 stakes inzetten. Verder is het niet toegestaan om soortgelijke weddenschappen op 1 duel te plaatsen. Je kunt bijv. op 1 duel niet een 1x2 weddenschap plaatsen en daarnaast een draw no bet.

Zie verder de spelregels.

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 jul. 2018, 12:37 schreef superwin:

Kun je voortaan maar 2 correct scores per wedstrijd spelen? Een derde correct score lukt mij namelijk niet (meer). Voorheen kon je tot 6 gaan, tot je 3 stakes op waren.

Voor mij is nog niet duidelijk of er een limiet zit aan het aantal correct scores wat je per wedstrijd mag spelen.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 29 jul. 2018, 22:35 schreef superwin:
Op za. 28 jul. 2018, 12:37 schreef superwin:

Kun je voortaan maar 2 correct scores per wedstrijd spelen? Een derde correct score lukt mij namelijk niet (meer). Voorheen kon je tot 6 gaan, tot je 3 stakes op waren.

Voor mij is nog niet duidelijk of er een limiet zit aan het aantal correct scores wat je per wedstrijd mag spelen.

Excuus, over het hoofd gezien.

Je kunt meerdere correct score bets plaatsen op 1 duel - zolang je maar niet over de 3 stakes limiet per wedstrijd heengaat.

Bericht gewijzigd door Support op ma 30 jul. 2018, 06:14
1 Vind ik leuk's

Waarom zijn sommige wedstrijden grijs?

Kan je daar niet meer op inzetten?

Bericht gewijzigd door Iaquinta1984 op ma 30 jul. 2018, 06:03
0 Vind ik leuk's
Op ma. 30 jul. 2018, 10:01 schreef Iaquinta1984:

Waarom zijn sommige wedstrijden grijs?

Kan je daar niet meer op inzetten?

Als een duel begonnen is of als we geen odds (meer) hebben, is een wedstrijd grijs en kun je er niet meer op inzetten.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.