Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Waarom kan ik bij luik wedstrijd niet tippen?
Luik staat in ons systeem als 'Liege', als je daarop zoekt - vind je 'm wel, als het goed is.
Luik staat in ons systeem als 'Liege', als je daarop zoekt - vind je 'm wel, als het goed is.
Ik had er al op getipt daarom zag ik um niet sorry xD
Mijn luik weddenschap van gisteren is niet bij de sub league verwerkt. Zouden jullie hierna willen kijlen? Bvd.
Mijn luik weddenschap van gisteren is niet bij de sub league verwerkt. Zouden jullie hierna willen kijlen? Bvd.
Kan het zijn dat je die tip hebt geplaatst - voordat je je hebt aangemeld voor de subleague?
Tips worden niet met terugwerkende kracht toegevoegd namelijk.
Kun je voortaan maar 2 correct scores per wedstrijd spelen? Een derde correct score lukt mij namelijk niet (meer). Voorheen kon je tot 6 gaan, tot je 3 stakes op waren.
Voor mij is dit allemaal nog vrij nieuw: Is het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk tips plaatsen of moet je perde lid zijn van de bookie waarvan je zeg maar de quote kiest? Thanx voor de reactie(s) alvast!
Voor mij is dit allemaal nog vrij nieuw: Is het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk tips plaatsen of moet je perde lid zijn van de bookie waarvan je zeg maar de quote kiest? Thanx voor de reactie(s) alvast!
Nee, alleen als de subleague door een bookmaker is gesponsord (correct me if I'm wrong).
Je kan je dus gewoon aanmelden en je tips (even de spelregels van de subleague checken welke tips tellen) doen automatisch mee met de subleague.
Thanx man, ik doelde op de competitie van vw dus dan maakt het niet uit qua bookie. Fijn weekend!
Kan het zijn dat je die tip hebt geplaatst - voordat je je hebt aangemeld voor de subleague?
Tips worden niet met terugwerkende kracht toegevoegd namelijk.
Onzin. Jullie bedachten 1 dag voor die wedstrijd een sub league en dan wordt deze niet mee gerekend omdat ik op maandag al mijn huiswerk doe.. echt dikke onzin. Je kan toch tips per competitie erin zetten? Maakt toch niet uit wanneer je die tip plaatst? Man man man.