Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waarom kan ik bij luik wedstrijd niet tippen?

0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Op vr. 27 jul. 2018, 18:25 schreef hollandian:

Luik staat in ons systeem als 'Liege', als je daarop zoekt - vind je 'm wel, als het goed is.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 27 jul. 2018, 18:26 schreef vw-support:
Op vr. 27 jul. 2018, 18:25 schreef hollandian:

Luik staat in ons systeem als 'Liege', als je daarop zoekt - vind je 'm wel, als het goed is.

Ik had er al op getipt daarom zag ik um niet sorry xD

0 Vind ik leuk's

Mijn luik weddenschap van gisteren is niet bij de sub league verwerkt. Zouden jullie hierna willen kijlen? Bvd.

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 jul. 2018, 07:59 schreef hollandian:

Mijn luik weddenschap van gisteren is niet bij de sub league verwerkt. Zouden jullie hierna willen kijlen? Bvd.

Kan het zijn dat je die tip hebt geplaatst - voordat je je hebt aangemeld voor de subleague?

Tips worden niet met terugwerkende kracht toegevoegd namelijk.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Kun je voortaan maar 2 correct scores per wedstrijd spelen? Een derde correct score lukt mij namelijk niet (meer). Voorheen kon je tot 6 gaan, tot je 3 stakes op waren.

0 Vind ik leuk's

Voor mij is dit allemaal nog vrij nieuw: Is het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk tips plaatsen of moet je perde lid zijn van de bookie waarvan je zeg maar de quote kiest? Thanx voor de reactie(s) alvast!

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 jul. 2018, 13:34 schreef altaidpech:

Voor mij is dit allemaal nog vrij nieuw: Is het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk tips plaatsen of moet je perde lid zijn van de bookie waarvan je zeg maar de quote kiest? Thanx voor de reactie(s) alvast!

Nee, alleen als de subleague door een bookmaker is gesponsord (correct me if I'm wrong).

Je kan je dus gewoon aanmelden en je tips (even de spelregels van de subleague checken welke tips tellen) doen automatisch mee met de subleague.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Thanx man, ik doelde op de competitie van vw dus dan maakt het niet uit qua bookie. Fijn weekend!

1 Vind ik leuk's
Op za. 28 jul. 2018, 12:18 schreef vw-support:
Op za. 28 jul. 2018, 07:59 schreef hollandian:

Kan het zijn dat je die tip hebt geplaatst - voordat je je hebt aangemeld voor de subleague?

Tips worden niet met terugwerkende kracht toegevoegd namelijk.

Onzin. Jullie bedachten 1 dag voor die wedstrijd een sub league en dan wordt deze niet mee gerekend omdat ik op maandag al mijn huiswerk doe.. echt dikke onzin. Je kan toch tips per competitie erin zetten? Maakt toch niet uit wanneer je die tip plaatst? Man man man.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.