Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Er missen inderdaad tips op de voorkant. De tips zijn in ieder geval wel geplaatst, dat kunnen we voor je bevestigen. Dat ze aan de voorkant niet getoond worden, gaan we vanavond proberen op te lossen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb een vraag over welke competities je kunt inzetten.

Italie bijvoorbeeld, geld dat dan ook voor de serie C, en Engeland dan ook alle competities?

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

De like en dislike werken niet meer? Watis daar de reden voor? Mogen wij leden niet meer onze waardering tonen aan de mede tippers

0 Vind ik leuk's
Op ma. 13 aug. 2018, 13:41 schreef totomaster:

De like en dislike werken niet meer? Watis daar de reden voor? Mogen wij leden niet meer onze waardering tonen aan de mede tippers

Zijn we mee bezig, werkt zeer binnenkort weer.

Andere offtopic berichten zijn verwijderd.

1 Vind ik leuk's
Op zo. 12 aug. 2018, 20:35 schreef magic-ap:

Italie bijvoorbeeld, geld dat dan ook voor de serie C, en Engeland dan ook alle competities?

Dat ligt aan de subleague. In de lopende subleague 'Aftrappen in augustus' kun je bijvoorbeeld alleen de hoogste competitie spelen. In het algemeen klassement tellen alle competities en landen waar we odds voor aanbieden (dus ook bijvoorbeeld de Serie C).

1 Vind ik leuk's

Ok, duidelijk. De vraag was over de subleaque. Allen de hoogte competitie. Bedankt

0 Vind ik leuk's
Op ma. 13 aug. 2018, 16:23 schreef vw-support:
Op zo. 12 aug. 2018, 20:35 schreef magic-ap:

Dat ligt aan de subleague. In de lopende subleague 'Aftrappen in augustus' kun je bijvoorbeeld alleen de hoogste competitie spelen. In het algemeen klassement tellen alle competities en landen waar we odds voor aanbieden (dus ook bijvoorbeeld de Serie C).

In dat geval misschien even de spelregels aanpassen in de spelregels van de subleague. Want daar staat :

"Toegestane competities: Alle competities van de toegestane landen".

Dat is iets anders dan alleen de hoogste competitie.

0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

Ik dacht dat die cups (coupe de la ligue en carabao cup niet meetelden voor de tipcompetitie) ?

je vermeld hierboven alleen de hoogste competities?

0 Vind ik leuk's

Ja, ik zie de koploper ook maar stijgen terwijl er niet wordt gespeeld in de competitie.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.