Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Kunnen jullie mijn tips van de tipcompetitie eens aanpassen ?
Dankje VW
Dankje VW
Kun je aangeven over welke tips je het hebt? Dan kunnen we er naar kijken.
Dankje VW
Kun je aangeven over welke tips je het hebt? Dan kunnen we er naar kijken.
Ik heb in totaal maar 33 tips (tot nu toe verwerkte tips) gespeeld voor de toegestane competities
maar er staat dat ik er 70 heb gespeeld
en volgens mijn berekening dan kan ik niet op plaats 138 staan
dus ik kan niet zien welke tips er bij worden gerekend ?
Ik heb even een excelsheet geupload van de matchen die ik gespeeld heb voor de tipcompetitie
--->>> https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bhCX5Q4y5uSlFkhcU4nDMi3UYPRtOzFcEHOtJWACjsU/edit?usp=sharing
Je hebt gelijk dat er ergens iets niet helemaal goed gaat. We gaan hier morgenochtend gelijk naar kijken!
Je hebt gelijk dat er ergens iets niet helemaal goed gaat. We gaan hier morgenochtend gelijk naar kijken!
Dankje VW
@superwin, we gaan dat komende week even aanpassen. Het lijkt er inderdaad op dat je momenteel slechts 2 CS tips kunt plaatsen.
Ik kan nog steeds maar twee CS tips spelen per wedstrijd. Gaat dit nog aangepast worden?
@superwin, we gaan dat komende week even aanpassen. Het lijkt er inderdaad op dat je momenteel slechts 2 CS tips kunt plaatsen.
Ik kan nog steeds maar twee CS tips spelen per wedstrijd. Gaat dit nog aangepast worden?
Hier krijgen we wel alle mogelijkheden te zien. Om welk(e) duel(s) gaat het precies?
Het gaat om alle duels. Zojuist heb ik Stoke-Wigan gekozen (1-2 en 1-3) met stake 0,5. Een derde Correct Score lukt niet. Ik kan op "Plaats tip" blijven drukken, er gebeurt vervolgens niks. Krijg dus ook geen foutmelding dat ik alle stakes al gebruikt hebt of iets dergelijks.
Het gaat om alle duels. Zojuist heb ik Stoke-Wigan gekozen (1-2 en 1-3) met stake 0,5. Een derde Correct Score lukt niet. Ik kan op "Plaats tip" blijven drukken, er gebeurt vervolgens niks. Krijg dus ook geen foutmelding dat ik alle stakes al gebruikt hebt of iets dergelijks.
Speel je voor de Tipcompetitie (aftrappen in Augustus) op juiste score ?
Zoja
Misschien een andere tip spelen want deze tips tellen niet mee
Goed dat je het aangeeft, maar ongeacht of je tipcompetitie speelt of niet, moet je gewoon meer dan 2 Correct Score per wedstrijd kunnen spelen.