Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Uiteraard zijn we druk bezig om de goede punten van de WK-game te verwerken in de komende tipcompetitie. Helaas lukt het ons niet om alles volledig en goed door te voeren voor aanvang van alle competities. Om in augustus de spanning toch een beetje op te bouwen, hebben we een korte, maar interessante subleague in het leven geroepen! 'Aftrappen in augustus' zegt eigenlijk al genoeg. Plaats zoveel mogelijk goede tips en sta op 31 augustus bovenaan, veel meer is het niet!
Ook de prijzen zijn zeker interessant:
- ?‚?100 paysafecard
- ?‚?75 paysafecard
- ?‚?50 paysafecard
- ?‚?25 paysafecard
- ?‚?10 paysafecard
Duur: 27-07-2018 12.00 - 31-08-2018 23.59
Competities: Premier League, Ligue 1, La Liga, Serie A, Jupiler Pro League, Bundesliga, Eredivisie
Wedtips: 1x2,?Asian handicap,?European handicap,?Both to score,?Over/Under,?Double chance,?Draw no bet,?Win to nil
Laat deze kans niet lopen en doe direct mee aan deze korte, maar krachtige subleague!
Foto: Pro Shots ©
Zoals we in de spelregels hadden vermeld, doen alleen de hoogste competities mee. Mochten er toch tips uit andere competities of bekers tussendoor zijn geglipt, zullen we deze met terugwerkende kracht uit de subleague halen.
Dankje VW voor de info
Ach ik tip toch maar voor mijn plezier
maar was een vraag om te weten wat wel en niet
toch belangerijk voor de toekomstige competities
want tippen op Cups is nooit simpel
liever gewoon op competities
maar fijne dag
en doe zo verder (y)
Waarom hebben de matchen Rennes & Toulouse geen draw als optie?
Gebeurt wel vaker
bij andere competities ook
zal ergens een bug zijn in het systeem
niets aan te doen
ze zullen dat wel op orde krijgen zeker
je hebt soms de keuze alleen maar voor 2de helft ook bij sommige matchen heb ik al gemerkt
tips die ik plaats,zie ik niet meer staan en tips die je prive maakt, ook niet.
6 dagen later nog steeds hetzelfde probleem
tips die ik plaats,zie ik niet meer staan en tips die je prive maakt, ook niet.
6 dagen later nog steeds hetzelfde probleem
Zou je ons een PM willen sturen met de tips die je speelt, maar niet kan zien? We hebben de oorzaak van dit probleem vooralsnog niet kunnen vinden helaas.
Gebeurt wel vaker
bij andere competities ook
zal ergens een bug zijn in het systeem
niets aan te doen
ze zullen dat wel op orde krijgen zeker
je hebt soms de keuze alleen maar voor 2de helft ook bij sommige matchen heb ik al gemerkt
Klopt inderdaad. We zijn in dit geval afhankelijk van de leverancier van de odds. We zijn op zoek naar een passende oplossing.
Zoals eerder deze week duidelijk werd, is er getipt op wedstrijden die niet tellen voor de subleague 'Aftrappen in Augustus'. We hebben dit met terugwerkende kracht aangepast, aangezien we bij de lancering van de subleague hadden aangegeven dat het alleen om de competities van het hoogste niveau gaat (dus geen bekervoetbal of bijvoorbeeld wedstrijden uit de Proximus League). Het kan dus zijn dat je een paar plekken bent gedaald of juist gestegen.
Uiteraard zijn we druk bezig om de goede punten van de WK-game te verwerken in de komende tipcompetitie. Helaas lukt het ons niet om alles volledig en goed door te voeren voor aanvang van alle competities. Om in augustus de spanning toch een beetje op te bouwen, hebben we een korte, maar interessante subleague in het leven geroepen! 'Aftrappen in augustus' zegt eigenlijk al genoeg. Plaats zoveel mogelijk goede tips en sta op 31 augustus bovenaan, veel meer is het niet!
Ook de prijzen zijn zeker interessant:
- ?‚?100 paysafecard
- ?‚?75 paysafecard
- ?‚?50 paysafecard
- ?‚?25 paysafecard
- ?‚?10 paysafecard
Duur: 27-07-2018 12.00 - 31-08-2018 23.59
Competities: Premier League, Ligue 1, La Liga, Serie A, Jupiler Pro League, Bundesliga, Eredivisie
Wedtips: 1x2,?Asian handicap,?European handicap,?Both to score,?Over/Under,?Double chance,?Draw no bet,?Win to nil
Laat deze kans niet lopen en doe direct mee aan deze korte, maar krachtige subleague!
Foto: Pro Shots ©
Zoals we in de spelregels hadden vermeld, doen alleen de hoogste competities mee. Mochten er toch tips uit andere competities of bekers tussendoor zijn geglipt, zullen we deze met terugwerkende kracht uit de subleague halen.
Ik dacht ergens te lezen dat alleen wedstrijd weddenschappen geldig waren en niet 1e of 2 e helft?
Klopt: Toegestane scopes: Wedstrijd.
Anders gezegd, alleen wedden op de gehele wedstrijd en niet op een van de helften. Heb je een tip die daar tussendoor is geglipt?