Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Mooi zo, prettig weekend.
Morgen gaan we de stand (Aftrappen in augustus) voor de zekerheid nog een keer checken en vervolgens zullen we de eindstand bekendmaken.
ik heb een voucher van 400 euro hier gewonnen voor een voetbalreis bij vi-travel maar wegens gezondheid kanik er geen gebruik van maken.ik doe hem weg voor een pay safe van 100 euro.wie geintereseerd is mag altijd pm sturen.
Ik zat even te kijken naar mijn wedtips (niet dat ik serieus meespeel) maar het viel mij op de de draw bij PSV-Feyenoord in de JC schaal fout is, terwijl het het wel een gelijkspel is geworden.
Ik zat even te kijken naar mijn wedtips (niet dat ik serieus meespeel) maar het viel mij op de de draw bij PSV-Feyenoord in de JC schaal fout is, terwijl het het wel een gelijkspel is geworden.
We kijken er direct even naar. Volgens het systeem is hij wel goed gerekend en wordt het verkeerd weergegeven. Dank voor de scherpte en het melden!
Aftrappen in augustus! (27 juli 2018 t/m 31 augustus 2018).
Eindstand:
#1 Oddhunter7 (56.26 winst) (Paysafecard t.w.v. €100)
#2 Svenm (51.73 winst) (Paysafecard t.w.v. €75)
#3 Nippertje (24.67 winst) (Paysafecard t.w.v. €50)
#4 Magic-ap (20.01 winst) (Paysafecard t.w.v. €25)
#5 Matching117 (15.27 winst) (Paysafecard t.w.v. €10)
Bekijk de complete eindstand >
Winnaars, van harte gefeliciteerd! Een dezer dagen zullen jullie een PM krijgen met de verdere info over jullie gewonnen prijzen.
Vergeet niet deel te nemen aan onze 'FIFA 19 subleague'!
Keurig, ben er blij mee
redactie....zijn de laatste tips van donderdag 6-9 wel bijgewerkt? in de septembercomp.... alvast bedankt
Er was gister geen wedstrijd die meetelde met de tipcompetitie ?