Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wanneer ik bij een tipcompetitie klik op 'Komende wedstrijden' dan blijft dit leeg. Hebben jullie dat ook?

0 Vind ik leuk's
  • Dendre (03-11-2022 08:19) Citatie verwijderen

    Wanneer ik bij een tipcompetitie klik op 'Komende wedstrijden' dan blijft dit leeg. Hebben jullie dat ook?

Deze laden op dit moment inderdaad niet in door een bug, gaan we oplossen! Ik heb je een privé bericht gestuurd over het bekijken van je eigen tips!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Vandaag kan ik helemaal geen tips plaatsen... De stakes verschijnen niet in beeld waardoor ik vastloop :(

0 Vind ik leuk's


verkeerde topic sorry

Bericht gewijzigd door caantjes op Tue 8 Nov 2022, 06:15
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Er wordt bij mij 2keer een tip fout gerekend die gevoid moest zijn. Wedstrijd roda - Eindhoven. Werd 12 januari afgelast en gisteren 22 jan ingehaald. Fout gerekend, klopt toch niet?

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Tellen de correcte scores wel of niet mee bij de tipcompetitie Nederlandse Trots maart 2024?

1 Vind ik leuk's
Anderlechtchampion

Hey Nadine,


De correcte scores tellen niet mee in de tipcompetities. We doen dit zodat spelers niet met een enkele wedtip mogelijk bovenaan komen te staan. We willen juist de spelers belonen die over de gehele perdiode winstgevend zijn met hun tips. Normaal gesproken kun je zien welke wedtips meetellen in Toegestane wedtips. Ik zie echter dat ze hier nu niet worden weergegeven. We gaan hier direct even naar kijken.


Support

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.