Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Beste support. Komen er nog nieuwe topcompetitie zo voor het begin van het seizoen?


Buiten de toto competitie dan.


Bericht gewijzigd door dennis1982m op vr 5 aug. 2022, 10:05
0 Vind ik leuk's

Ik zou het tof vinden als er weer eens een algemene tipcompetitie komt waar alle tips zijn toegestaan, dus niet toegespitst op een bepaald toernooi of competitie.

0 Vind ik leuk's
  • Dennis1982m (04-08-2022 11:31) Citatie verwijderen

    Beste support. Komen er nog nieuwe topcompetitie zo voor het begin van het seizoen?


    Buiten de toto competitie dan.


  • Zolekalseenmandje (04-08-2022 13:09) Citatie verwijderen

    Ik zou het tof vinden als er weer eens een algemene tipcompetitie komt waar alle tips zijn toegestaan, dus niet toegespitst op een bepaald toernooi of competitie.

Het is zeker onze bedoeling om meerdere tipcompetities te organiseren! Over de details kan ik alleen nog niet veel zeggen

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Volgens mij klopt de tussenstand toto topcompetitie niet. Heb winst van 6.66 maar moet 11,66 zijn. Kunnen jullie eens kijken

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Sorry, zie het al. Correct score doet niet mee. Was dat al zo, of is dit veranderd?

Bericht gewijzigd door magic-ap op do 11 aug. 2022, 12:18
0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Alle weddenschappen waren toegestaan, nu ineens zijn de spelregels aangepast. Waardeloos.

1 Vind ik leuk's

Dacht ik ook al superwin, maar wist het niet meer zeker.

Correct score stond er ook bij

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Tel dan de oude score van week 1 en ga vanaf ronde 2 de nieuwe weddenschappen toestaan. Zo kun je de spelregels elke week wel veranderen. Hoe zit dit?

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
  • Superwin (11-08-2022 12:36) Citatie verwijderen

    Alle weddenschappen waren toegestaan, nu ineens zijn de spelregels aangepast. Waardeloos.

  • Magic-ap (11-08-2022 14:28) Citatie verwijderen

    Tel dan de oude score van week 1 en ga vanaf ronde 2 de nieuwe weddenschappen toestaan. Zo kun je de spelregels elke week wel veranderen. Hoe zit dit?

De regels voor toegestane wedtypes zijn toegevoegd zodat er geen misbruik gemaakt kan worden van extreem hoge odds. Bij wedtips worden altijd de hoogste odds gepakt uit het systeem en dit zorgt er vaak voor dat bij correcte score wedtips de odds afwijken van wat er bij de gemiddelde bookmaker te vinden is. Om het eerlijk te houden is het beter om deze 'te mooie odds' niet mee te nemen. Als dit na een aantal speelrondes het geval was geweest hadden we het uiteraard niet aangepast, maar er zijn nog 33 speelrondes te gaan dus is de impact minimaal.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Wat is er met de stand van de Toto tip competitie gebeurt ???

afgelopen zondag stond ik nog op 4 met 28 tips nu ineens ben ik van de ranglijst verdwenen ??? En staat er een negatief achter mijn naam en 68 wedtips ??? @Support wst is er met de rankings aan de hand ?? Als je al mijn tip van de Eredivisie van dit seizoen bij elkaar optrekt en aftrekt kom je op 16,41 punten in de plus. Kan ik alsjeblieft weer op de plek gezet worden waar ik thuishoor ?


Alvast bedankt !


Bericht gewijzigd door Man83uel op do 1 sep. 2022, 01:52
0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.