Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ook staat er al een stand bij Jack’s champions tip competitie terwijl die pas 6 september van start gaat ??? @Support wat is er aan de hand ???

2 Vind ik leuk's
Mijn tips:
  • Man83uel (31-08-2022 15:03) Citatie verwijderen

    Wat is er met de stand van de Toto tip competitie gebeurt ???

    afgelopen zondag stond ik nog op 4 met 28 tips nu ineens ben ik van de ranglijst verdwenen ??? En staat er een negatief achter mijn naam en 68 wedtips ??? @Support wst is er met de rankings aan de hand ?? Als je al mijn tip van de Eredivisie van dit seizoen bij elkaar optrekt en aftrekt kom je op 16,41 punten in de plus. Kan ik alsjeblieft weer op de plek gezet worden waar ik thuishoor ?


    Alvast bedankt !


  • Man83uel (31-08-2022 15:11) Citatie verwijderen

    Ook staat er al een stand bij Jack’s champions tip competitie terwijl die pas 6 september van start gaat ??? @Support wat is er aan de hand ???

Er was inderdaad een probleem met de weergave van het klassement, dit is inmiddels opgelost dus klopt de tussenstand weer!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Goedeavond,

bij de tipcompetitie voor de eredivisie, heb ik van mijn laatste bete bijna alles goed gehad. Toch staan er achter mijn naam bijna alleen maar kruizen, en sta ik maar 0.21 in de plus. Hebben meer mensen hier last van? Volgens mij klopt er helemaal niks van

0 Vind ik leuk's
  • Daweas (11-09-2022 21:06) Citatie verwijderen

    Goedeavond,

    bij de tipcompetitie voor de eredivisie, heb ik van mijn laatste bete bijna alles goed gehad. Toch staan er achter mijn naam bijna alleen maar kruizen, en sta ik maar 0.21 in de plus. Hebben meer mensen hier last van? Volgens mij klopt er helemaal niks van

Hey daweas, ik zie dat er tussen deze bets een aantal weddenschappen zitten die niet worden meegerekend in de tipcompetitie i.v.m. de toegestane wedtypes. Het gaat hier om de wedtips op Corners en Half with most goals. De toegestane wedtypes voor de Eredivisie tipcompetitie zijn: 1x2, European handicap, Asian handicap, Both to score, Double chance, Draw no bet, Goalscorer, Halftime/Fulltime, Over/Under, Team over/under, Win to nil

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (12-09-2022 11:43) Citatie verwijderen

    Hey daweas, ik zie dat er tussen deze bets een aantal weddenschappen zitten die niet worden meegerekend in de tipcompetitie i.v.m. de toegestane wedtypes. Het gaat hier om de wedtips op Corners en Half with most goals. De toegestane wedtypes voor de Eredivisie tipcompetitie zijn: 1x2, European handicap, Asian handicap, Both to score, Double chance, Draw no bet, Goalscorer, Halftime/Fulltime, Over/Under, Team over/under, Win to nil

Nou.. oke, ben ik lekker mee dan, scheelt me 20stakes volgens mij

0 Vind ik leuk's

Hallo,


Ik zie dat er soms een probleem is met de odds van het type asian handicap:

Kan dat nagekeken worden en kunnen weddenschappen uit het verleden rechtgezet worden?


Bijvoorbeeld:


Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
  • Kabrange (12-10-2022 09:36) Citatie verwijderen

    Hallo,


    Ik zie dat er soms een probleem is met de odds van het type asian handicap:

    Kan dat nagekeken worden en kunnen weddenschappen uit het verleden rechtgezet worden?


    Bijvoorbeeld:


    Alvast bedankt!

Deze odds zijn inderdaad wat te mooi om waar te zijn, dus hebben we de tips waarbij dit het geval is gevoid. Het probleem zit hem in de gegevens die wij doorkrijgen van onze dataprovider, waarbij de odds voor +2.75 perongeluk de odds voor bijv. -2.75 zijn. Dit gebeurt gelukkig niet vaak maar we houden het in de gaten!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Er staan hier en daar ook nog wat goalscorer Bets op resultaat ‘n.n.b.’ Terwijl de wedstrijd al gespeeld is.

1 Vind ik leuk's
  • Dendre (14-10-2022 19:23) Citatie verwijderen

    Er staan hier en daar ook nog wat goalscorer Bets op resultaat ‘n.n.b.’ Terwijl de wedstrijd al gespeeld is.

Bedankt voor het melden, we hebben deze tips inmiddels aangepast!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Ik krijg al dagen een 'Oeps'-melding wanneer ik mijn tips wil bekijken.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.