Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mijn rqi en lsp is ook fout.
volgende wedstrijden heb ik zeker juist:
het zijn allemaal draws
HERACLES, AUSTRIA WIEN, LYON, GIRONA, REGGINA en WIDZEV LODZ waren allemaal een draw die ik juist had
GELIEVE DIT EENS NA TE ZIEN
groetjes :-@
0 Vind ik leuk's
frankydk:

groetjes :-@

Beetje rustig meneertje (y)
Volgens mij weet iedereen wel dat VW zijn best doet om iedereen tevreden te houden. Volgens mij hebben ze altijd alle problemen opgelost dus nu komt het ook wel goed, gewoon beetje geduld hebben. En anders doe je toch gewoon niet mee met de tipcompetitie
0 Vind ik leuk's
Ik had Necaxa op winst staan in Turkije maar ik heb hem fout in het tipgeverspel, terwijl het 3-0 is geworden voor Necaxa;p
0 Vind ik leuk's
Dag allemaal,
We hebben vanavond een update uitgevoerd die een heel groot deel van alle reeds geplaatste tips in maart & april heeft hersteld. We zitten alleen nog met 1 probleem en dat is de data die we missen voor de dag 8 april j.l. We hebben de data opnieuw aangevraag maar zijn hiervoor afhankelijk van een andere partij. We hopen dit deze week alsnog te kunnen herstellen zodat alles weer bij het oude is.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Wij doen er alles aan om alles weer te krijgen zoals het was en.... het beter te maken dan dat het was waardoor de tips competitie nog leuker zal zijn!
Groeten!
Mario
giertjenl:
Ik had Necaxa op winst staan in Turkije maar ik heb hem fout in het tipgeverspel, terwijl het 3-0 is geworden voor Necaxa;p

Necaxa - Victoria is geen wedstrijd in Turkije maar in Mexico. Je hebt een 1 opgegeven maar het is een 2 geworden. Fout dus.
frankydk:
mijn rqi en lsp is ook fout. volgende wedstrijden heb ik zeker juist: het zijn allemaal draws HERACLES, AUSTRIA WIEN, LYON, GIRONA, REGGINA en WIDZEV LODZ waren allemaal een draw die ik juist had

Is allemaal opgelost.
arjanb:
07.04.2012 Braga - FC Porto X 10/10 €1.30 -10.00 deze klopt niet, zowieso klopt x voor 1,30 niet, en had daar x2. hoop dat daar wat aan gedaan kan worden:)

Is opgelost.
pokerstarmg:
Hallo, 16.04.2012 Met. Donetsk - Arsenal Kiev X 10/10 €3.61 -10.00 Deze is dus foutgerekend terwijl het volgens mij toch echt 1-1 is geworden. Als hier iemand naar kan kijken. Thanks.

Is opgelost.
onzemichael:
Alleen deze tip staat nog open en dit is wel correct: 08.04.2012 Hamburger SV - Bayer Leverkusen X 10/10 €3.51 Uitslag 1-1

Lees mijn antwoord aan begin van deze post.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Top werk! Nu hopen dat die andere partij de cijfers van 08/04 toezend. Indien dit niet het geval is, komen de tips te vervallen denk ik?
0 Vind ik leuk's
robinu:
Top werk! Nu hopen dat die andere partij de cijfers van 08/04 toezend. Indien dit niet het geval is, komen de tips te vervallen denk ik?

We gaan er vooralsnog gewoon vanuit dat we de data aangeleverd krijgen en lopen niet op de zaken vooruit :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooi (Y), ik zie dat (bijna) alles nu opgelost is.
Top werk.
0 Vind ik leuk's
Zelfs 8 april is verwerkt zie ik, top bezig VW!
Onderstaande tip is bij mij wel verkeerd verwerkt.
08.04.2012 Hamburger SV - Bayer Leverkusen X 5/10 €1.31 +1.55
(weet de exacte odd niet meer, maar zeker geen 1.31 voor een gelijkspel)
Alvast bedankt voor de hulp!
0 Vind ik leuk's
robinu:
Onderstaande tip is bij mij wel verkeerd verwerkt. 08.04.2012 Hamburger SV - Bayer Leverkusen X 5/10 €1.31 +1.55 (weet de exacte odd niet meer, maar zeker geen 1.31 voor een gelijkspel) Alvast bedankt voor de hulp!

Wij wel, de odd is aangepast naar 3,54 ;-)
Well done!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
aan onzemichael en de rest van het team
BEDANKT voor het vele werk en in orde brengen van de uitslagen
daaaaag ;-)
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.