Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze wedstrijd kon niet worden opgehaald. Foutmelding #584754. Neem a.u.b. contact op met de crew.
Dat is de melding die ik kreeg in de tipcompetitie omtrent de wedstrijd Envigado - Real Cartagena (Colombiaanse Liga Postobon).
Envigado heeft die wedstrijd met 1-0 gewonnen. Kan iemand van de crew hier even naar kijken? Gracias! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Deze wedstrijd kon niet worden opgehaald. Foutmelding #584754. Neem a.u.b. contact op met de crew.
Dat is de melding die ik kreeg in de tipcompetitie omtrent de wedstrijd Envigado - Real Cartagena (Colombiaanse Liga Postobon).
Envigado heeft die wedstrijd met 1-0 gewonnen. Kan iemand van de crew hier even naar kijken? Gracias! :)

Zelf zou ik het niet weten wat foutmelding #584754 betekent maar zal hier morgen even melding van maken zodat het zsm opgelost wordt.
1 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
jeroenunibet81:
Deze wedstrijd kon niet worden opgehaald. Foutmelding #584754. Neem a.u.b. contact op met de crew.

Gaan we even naar kijken, ik hoop dat we het probleem voor deze wedstrijd kunnen reproduceren. Ik vrees alleen het ergste... ik laat je morgen meer weten :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
010ramon:
ik heb ook nog 3tips open staan wil je daar ook naar kijken thnx (y) (y)

Komt helemaal goed!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb ook nog paar tips open staan!
Bvd!!
1 Vind ik leuk's
wendy:
Ik heb ook nog paar tips open staan!
Bvd!!

Stuur mij maar even een pm + msn graag :-$
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
wendy:
Ik heb ook nog paar tips open staan!
Bvd!!

Stuur mij maar even een pm + msn graag :-$

Kun je doen Wendy! Maar Michael kan niet bij het systeem en ik wel! Wat wil je drinken? Leuke auto trouwens....inparkeren is echt je ding he?
1 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
We hebben vandaag wederom weer wat data opgevraagd voor een 50-tal wedstrijden, hopelijk gaat het nu wel goed (2 eerdere aanvragen blijkbaar niet voor de aangegeven periode. Indien de aanvraag nu (weer) niet goed gaat zijn we genoodzaakt om alle openstaande tips voor 8 april (welke nog niet verwerkt zijn) te verwijderen.
Dat proberen we natuurlijk wel te voorkomen! We houden jullie via dit topic op de hoogte.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wendy:
Ik heb ook nog paar tips open staan!
Bvd!!
010ramon:
ik heb ook nog 3tips open staan wil je daar ook naar kijken
thnx (y) (y)

vw pakt dit op!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
onzemichael:
wendy:
Ik heb ook nog paar tips open staan!
Bvd!!

Stuur mij maar even een pm + msn graag :-$

Kun je doen Wendy! Maar Michael kan niet bij het systeem en ik wel! Wat wil je drinken? Leuke auto trouwens....inparkeren is echt je ding he?

Doe maar een cola Malibu ;)
Achja, in parkeren is niet mijn ding, maar zolang hij staat, is het goed :)
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.