Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet 200% stortings actie: stort €50 = €150 wedtegoed

Het is alweer een tijdje geleden dat we met een echt leuke en unieke promotie voor onze leden kwamen maar we hebben er weer één los weten te peuteren! En wat voor één! In samenwerking met top bookmaker Tonybet hebben we een exclusieve promotie afgesproken voor nieuwe én bestaande Tonybet klanten. De promotie is alleen gedurende de actieperiode geldig dus zorg dat je er op tijd bij bent!
LET OP:
De actieperiode is vanaf zondag 11 november voorbij. Je kan vanaf zondag 11 november gebruik maken van de standaard bonus (100% tot maximaal 100 euro) door gebruik te maken van de bonuscode: VW100FREE.
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je Tonybet account (Minder storten kan natuurlijk ook)
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Als grootste wedden community zijn wij de enige website in Nederland en Belgie die deze actie heeft, natuurlijk in samenwerking met Tonybet.
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen?
Tromgeroffel...Oneindig! We hebben het erdoor gekregen dat je er net zolang over mag doen om je bonus rond te spelen als je zelf nodig hebt.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Tonybet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 1 november 2012)
- Nieuwe Tonybet klanten die nog geen Tonybet account hebben
Wanneer geldt deze actie: updated
- Van 1 tot en met 10 november 2012 de gehele maand november
- Iedereen kan maximaal één keer gebruik maken van deze promotie
Voorwaarden van de promotie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 5x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 5x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.85 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Tonybet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Tonybet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte van deze promotie. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro op je Tonybet account.
Tweet de volgende tekst om in aanmerking te komen voor één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro:
Zojuist unieke 200% bonus gepakt bij bookmaker TonyBet voor alle leden van @nlvoetbalwedden: http://bit.ly/TpX0Kz #tonybetactie
Heb je vragen over deze promotie?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
351 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (y)
Het heeft inderdaad weer even geduurd crew maar dit soort acties zijn altijd meer dan welkom!! :) Dank dat jullie het weer voor elkaar hebben weten te krijgen voor de community, ik ga eens even wat pegels op m'n nieuwe Tonybet account bijschrijven! Relaxt ook dat er geen tijd limiet aan het vrijspelen zit. Thanx again!
Sappie
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Petje af VW! Wat een heerlijke actie! Ik ga er zo snel mogelijk gebruik van maken (y)
0 Vind ik leuk's
netjes vw. echt een mooie actie:)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Lekker goed geregeld mannen (y)
0 Vind ik leuk's
Nice (y)
Topactie weer dit. Complimenten.
0 Vind ik leuk's
Netjes jongens (y)
Hebben jullie weer goed voor elkaar gekregen ;) ;)
(y)(y)(y)
0 Vind ik leuk's
Geweldige actie weer! THNX!!!! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Helemaal super dit! Zo'n mooie openingsbonus bij een topbookie had ik wel effe nodig! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb al een bonus lopen bij Tonybet, dan moet ik dat geld zeker eerst vrijspelen voordat ik gebruik kan maken van deze bonus??
0 Vind ik leuk's
Vraagje, Je moet je inzet 5 keer ingezet hebben betekent dat dus dat je 5 keer 150 euro moet in gezet hebben of moet ik gewoon de 50 euro 5 keer inzetten? Het is mij al een tijdje onduidelijk met dit soort acties (op het gebied terug betalen dan)
EDIT VW-CREW
Indien je 50 euro stort krijg je 100 euro bonus. Alleen de bonus (100 euro in dit geval) moet je 5x inzetten op odds 1.85 om deze vrij te spelen. 5x100 = 500 euro dus. Dit is een totaalbedrag, ja kan dus in totaal 500 inzetten om de bonus vrij te spelen. Dat kan in termijn van:
- 5 weddenschappen van 100 euro
- 10 weddenschappen van 50 euro
- 100 weddenschappen van 5 euro
- 250 weddenschappen van 2 euro
- 500 weddenschappen van 1 euro
- Of naar eigen inzicht...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.