Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet 200% stortings actie: stort €50 = €150 wedtegoed

Het is alweer een tijdje geleden dat we met een echt leuke en unieke promotie voor onze leden kwamen maar we hebben er weer één los weten te peuteren! En wat voor één! In samenwerking met top bookmaker Tonybet hebben we een exclusieve promotie afgesproken voor nieuwe én bestaande Tonybet klanten. De promotie is alleen gedurende de actieperiode geldig dus zorg dat je er op tijd bij bent!
LET OP:
De actieperiode is vanaf zondag 11 november voorbij. Je kan vanaf zondag 11 november gebruik maken van de standaard bonus (100% tot maximaal 100 euro) door gebruik te maken van de bonuscode: VW100FREE.
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je Tonybet account (Minder storten kan natuurlijk ook)
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Als grootste wedden community zijn wij de enige website in Nederland en Belgie die deze actie heeft, natuurlijk in samenwerking met Tonybet.
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen?
Tromgeroffel...Oneindig! We hebben het erdoor gekregen dat je er net zolang over mag doen om je bonus rond te spelen als je zelf nodig hebt.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Tonybet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 1 november 2012)
- Nieuwe Tonybet klanten die nog geen Tonybet account hebben
Wanneer geldt deze actie: updated
- Van 1 tot en met 10 november 2012 de gehele maand november
- Iedereen kan maximaal één keer gebruik maken van deze promotie
Voorwaarden van de promotie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 5x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 5x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.85 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Tonybet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Tonybet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte van deze promotie. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro op je Tonybet account.
Tweet de volgende tekst om in aanmerking te komen voor één van de 4 freebets ter waarde van 50 euro:
Zojuist unieke 200% bonus gepakt bij bookmaker TonyBet voor alle leden van @nlvoetbalwedden: http://bit.ly/TpX0Kz #tonybetactie
Heb je vragen over deze promotie?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
in 1-11-2012 09:24 Acties en spellen
351 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
etienne29:
Ik heb overigens precies hetzelfde als Thijspronk, ben al in het verleden bij Tonybet aangemeld via pokernews, toen kreeg je 25 euro gratis.
Ik hoor andere gebruikers zeggen die dat ook hebben gedaan, dat je geen recht hebt op die 200% bonus.

Dat heb ik ook, toen kreeg je net voor het EK 25 euro gratis, als je dan uitgesloten bent van deze actie dan zou ik dat wel graag vantevoren weten, want anders is het misleidend van Tonybet.
0 Vind ik leuk's
Super actie weer en het is weer een mooie uitdaging!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
knight876:
business:
Hoe lang doen ze met een storting bijschrijven? Rond 16:00 een storting geplaats en afgeschreven van mijn rekening, maar nog steeds niks op mijn TonyBet account..
Iemand ideeën?

Ik kan hier niet uit opmaken dat je een nieuwe account hebt (h)
Mocht dat zo zijn dan heb ik niks gezegd, want ik heb die procedure idd niet gevolgd.

Oke Knight, excuses! Was op zijn zacht gezegd redelijk ongeduldig gister haha..
Bedankt voor de hulp in ieder geval!
€ 50,- is gestort, wat laat (vergeleken met Unibet etc. haha) maar dat nemen we maar voor lief!
Nogmaals een TOP actie! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook gebruik gemaakt van die €25,- gratis van Tonybet en dan kan je alsnog gebruik maken van deze actie.
0 Vind ik leuk's
dedavid36:
Ik heb ook gebruik gemaakt van die €25,- gratis van Tonybet en dan kan je alsnog gebruik maken van deze actie.

(y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
etienne29:
Ik heb overigens precies hetzelfde als Thijspronk, ben al in het verleden bij Tonybet aangemeld via pokernews, toen kreeg je 25 euro gratis.
Ik hoor andere gebruikers zeggen die dat ook hebben gedaan, dat je geen recht hebt op die 200% bonus.

Ik ook via pokernews, daardoor kon ik van de vorige tonybet aktie geen gebruik van maken. Zou jammer zijn als dat weer het geval is met deze aktie. En vraagje aan vw-crew; maak ik in deze situatie dan nog kans op die twitter retweet freebet?
0 Vind ik leuk's
chadman:
etienne29:
Ik heb overigens precies hetzelfde als Thijspronk, ben al in het verleden bij Tonybet aangemeld via pokernews, toen kreeg je 25 euro gratis.
Ik hoor andere gebruikers zeggen die dat ook hebben gedaan, dat je geen recht hebt op die 200% bonus.

Ik ook via pokernews, daardoor kon ik van de vorige tonybet aktie geen gebruik van maken. Zou jammer zijn als dat weer het geval is met deze aktie. En vraagje aan vw-crew; maak ik in deze situatie dan nog kans op die twitter retweet freebet?

Zover wij weten heb je gewoon recht op de bonus en is dit mogelijk, tenzij deze nog lopende is. Vraag dit voor de zekerheid na bij tonybet, hoe dit zit met pokernews. Je hebt altijd recht op de twitter freebet.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
chadman:
etienne29:
Ik heb overigens precies hetzelfde als Thijspronk, ben al in het verleden bij Tonybet aangemeld via pokernews, toen kreeg je 25 euro gratis.
Ik hoor andere gebruikers zeggen die dat ook hebben gedaan, dat je geen recht hebt op die 200% bonus.

Ik ook via pokernews, daardoor kon ik van de vorige tonybet aktie geen gebruik van maken. Zou jammer zijn als dat weer het geval is met deze aktie. En vraagje aan vw-crew; maak ik in deze situatie dan nog kans op die twitter retweet freebet?

Zover wij weten heb je gewoon recht op de bonus en is dit mogelijk, tenzij deze nog lopende is. Vraag dit voor de zekerheid na bij tonybet, hoe dit zit met pokernews. Je hebt altijd recht op de twitter freebet.

Ik heb een mailtje verstuurd naar Tonybet, hopelijk kunnen wij ook gebruik maken van de bonus, anders zou het zeer zonde zijn.
0 Vind ik leuk's
En al direct een mailtje terug, wat een geweldige klantenservice daar!! Beste meneer Horbach, U heeft zich rechtstreeks via ons aangemeld, dus u heeft recht op deze 200% depositbonus. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, TonyBet NL support 2012/11/2 Etienne Horbach Beste Tonybet, Ik ben lid bij voetbalwedden.net en er is nu een actie daar, in samenwerking met jullie. Een bonus van 200% voor bestaande en nieuwe tonybet leden, exclusief voor leden van voetbalwedden.net. Nu hoorde ik, dat je als je in het verleden al via een andere affiliatie was aangemeld, dat Tonybet de bonus niet geeft. Ik heb me in het verleden aangemeld via affiliatie pokernews bij jullie en toen een bonus van 25 euro gekregen. Nu is mijn vraag, kom ik aanmerking voor de bonus van voetbalwedden.net. Ik hoop het wel natuurlijk. Hopelijk krijg ik een spoedig antwoord, dan stort ik meteen 50 euro! Gr, Etienne Horbach Account: *****
0 Vind ik leuk's
hiddemoneymaker:
Dag VW-Crew,
Naar aanleiding van de actie van Tonybet (200%) bonus, heb ik 20 euro op mijn account gestort en me op voetbalwedden.net aangemeld, er stond immers in de actie dat iedereen mee kon doen. Naar mijn grote verbazing krijg ik een e-mail van Tonybet dat ik ben uitgesloten van de actie, omdat ik mij een aantal weken geleden heb geregisteerd via opsportwedden.com, daar was destijds een actie dat je 25 euro gratis kreeg om rond te spelen, je moest 250 euro rondspelen om die 25 vrij te spelen.

Beste hiddemoneymaker
Door de enorme drukte lukt het niet om hier zelf achteraan te gaan voor het weekend. Aangezie3n Tonybet een klantenservice heeft die over het algemeen vrij snel antwoord kan jij het beste even contact opnemen met hun klantenservice om daar deze vraag ook even neer te leggen. Het is in ieder geval de snelste weg tot een juist antwoord.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.