Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet paasaktie 2012: vakjes openen

Net als met de adventsperiode vorig jaar , doet Unibet opnieuw een dagelijkse aktie , dit maal via een paaskalender ( paaskalender is te vinden via de homepage van Unibet )

Elke dag , vanaf heden 2 april 2012 tot en met 14 april 2012 , kan je elke dag een "venstertje" openen , en zien welke aktie er achter zit .
Dit is de aktie voor vandaag , maandag 2 april 2012 .

Morgen is er een nieuwe
Veel succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag draco
02-04-2012 14:47 in Acties en spellen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eindelijk een promotie voor de sportliefhebbers! Maak een combo van 4 wedstrijden. Als je er een fout hebt krijg je je inzet terug. Let wel op: alleen de wedstrijden die vandaag worden afgewerkt tellen mee!

Ik speel zelf vrijwel nooit combos, maar deze promotie wil ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik heb zoals je ziet min of meer een 'free bet' in elkaar gedraaid (er zijn geen minimale odds). Min of meer, want in het voetbal weet je het natuurlijk maar nooit! ;-)

Edit:
Hmmm, dat maken van screenshots moet ik in het vervolg maar aan de expert (lees: Draco ;)) overlaten.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.