Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdubbelingsmethode met corners of doelpunten

Ik heb al meerdere topics gelezen over het verdubbelen van je geld tot dat je een keer 1 wedstrijd goed hebt voorspeld.


Als voorbeeld


€1 inzet met quotering 3

€2 inzet met quotering 3

€4 inzet met quotering 3

€8 inzet met quotering 3


En bij de 4de keer heb je de weddenschap goed voorspeld. Je hebt in totaal €9 winst gemaakt.


Ik wil vooral de focus leggen op eerste corner voor team 1 of 2 en dan met interval van 4 minuten en 59 seconde. De meeste ploegen in het dagelijkse voetbal hebben krijgen wel minimaal 1 corner per wedstrijd ik denk persoonlijk dat het een strategie is waarbij je weinig kan verliezen en toch een leuke winst kan behalen. Ik heb besloten dat na de 75ste minuut geen weddenschap meer te plaatsen binnen de wedstrijd omdat het dat te dicht bij het einde van de match komt. Als jullie opmerkingen hebben of vragen hebben kunnen jullie ze stellen. Of heb je eventueel andere mogelijke opties met quotering boven de 2 dan zal ik het ook graag horen.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Voetbaltips00
Country flagVoetbaltips00 in 29-07-2019 12:37 Acties en spellen
in 29-07-2019 12:37 Acties en spellen
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Er zal nergens expliciet in de algemene voorwaarden staan dat het niet mag. Ik heb het alvast nog nergens gelezen.


Maar doordat je (waarschijnlijk) hogere bedragen gaat spelen op deze markten, zal je tegen een max bet limiet aanlopen van de bookmaker (of jezelf :p)

En dat zal dan wel voor limitering van je account zorgen...waarvoor ze geen reden geven en je naar de algemene voorwaarden verwijzen...


Als je dan toch op corners wil spelen, dan zou ik de voorkeur geven aan flat stake als je ziet dat de bookmaker een (te) hoge odd geeft.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 jul. 2019, 21:53 schreef Voetbaltips00:

Voorbeelden van ploegen.


Ajax

Barcelona

Juventus


Die hebben altijd wel minimaal 3 corners per wedstrijd


En als je met interval speelt dan zal het toch genoeg moeten zijn voor een mooi bedrag

Ervan uitgaande dat dit klopt zullen de odds hiervoor dermate laag zijn, of de handicap per interval juist tamelijk hoog.

0 Vind ik leuk's

De odds voor corners met interval liggen altijd hoger dan 2 maakt niet uit welke ploeg je hebt gekozen

0 Vind ik leuk's

Was even benieuwd wat de maximale stakes zijn bij interval corners. Ik wist al dat de limieten laag liggen maar als ik nu voor de gein bij 888sport kijk...........

Ik kan maximaal 20,3 euro inzetten op een corner tussen minuut 45:00 - 49:59 hahah loooool


Ik heb bij 888sport geen persoonlijk limiet dus daar kan het ook niet aan liggen. Bij Unibet heb ik dat wel en daar kan ik dan ook maar 4.51 euro inzetten op deze interval.


Bookies zorgen er wel voor dat je geen verdubbelingstactieken kan gebruiken bij dit soort interval markten, anders zou iedereen het doen.

Zou je geld er niet aan verspillen Voetbaltips00......

0 Vind ik leuk's

Bedankt voor de comment gulzig het zou anders ook te makkelijk zijn. Mensen die veel geld hebben kunnen namelijk door blijven gaan op die manier met geld verdienen. Die hebben genoeg geld om de klappen om te vangen van de hoge inzetbedragen

0 Vind ik leuk's

Even een paar opmerkingen van mijn kant betreffende een strategie als deze :


Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat je dit in voordelige scenario's kunt spelen en in niet voordelige scenario's. Als je constant blijft spelen en verdubbelen, ga je uiteindelijk een keer de boot in. En waarvoor precies? zodat je 1x een corner hit in 10 pogingen ofzo? Zon tactiek werkt niet als je letterlijk elke corner die er kan vallen probeert te hitten. Je moet veel meer geduld hebben om winstgevend te zijn. In plaats van martingaal te denken, bekijk het eens uit deze hoek :


Je hebt 9 foute voorspellingen gehad met die corners en eentje goed. Dat is natuurlijk vrij slecht, dus kun je er vergif op innemen dat er uiteindelijk weer iets meer stabiliteit in komt. Focus je daarop. Dus niet al het verlies in 1x goed maken (martingaal), maar op de langere termijn goedmaken, door middel van meer corners in dit geval.


Voorbeeld :


Na 9 corners heb je een verlies van 250 euro, want elke voorspelling was fout. Uiteindelijk wil je dat bedrag terug winnen uiteraard, maar je kunt dit ook in fases doen en het compenseren door meer corner bets goed te hebben in een wat langere periode. Simpel gezegd : Richt je inzet op 5x 60 euro winnen in plaats van in 1x 300 euro. Dit maakt het geldmanagement aanzienlijk beter. Uiteindelijk komen die corners vanzelf wel weer.


1 Vind ik leuk's

Voorbeeld voor vandaag met club brugge. Club Brugge krijgt een quotering van 3.05 voor eerste corner tussen 10:00 en 14:59. Dus de quoteringen zijn ook voor deze wedstrijden zeker wel goed.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.