Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden WK-game: exclusieve pre-register tot 8 juni 10.00 uur



Beste leden!


Het WK voetbal staat voor de deur. Volgende week donderdag zitten we direct z'n allen op het puntje van onze stoel voor de eerste heuse kraker.

Het duel der voetbal-titanen: Rusland en Saudi-Arabië.


Om dit voetbalspektakel (vooral voor de thuisblijvende Nederlanders) iets meer sjeu te geven, hebben we een briljante WK-game gebouwd.

Met een eveneens briljante (en ongekende) prijzenpot. We hebben flink uitgepakt en een totale prijzenpot bij elkaar gesprokkeld van ruim ?‚?35.000. Wooohoo!

We verklappen nog niet direct wat de bedoeling is, maar we geven jullie wel alvast de kans om je aan te melden (te pre-registreren). Daarmee bemachtig je gelijk een ticket voor een exclusieve subleague

(> ?‚?1.000 aan prijzen).


Aanmelden doe je via dit linkje.


De link werkt niet op Internet Explorer. Je kunt je alsnog aanmelden via mobiel of een andere browser (Google Chrome, Edge, Firefox etc.)


Let op: de pre-register sluit a.s. vrijdag (8 juni) om 10.00 uur.


We hebben er zin in!

Namens het volledige VW team: good luck België en succes allen met jullie WK bets!

18 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-06-2018 15:46 Acties en spellen
in 5-06-2018 15:46 Acties en spellen
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Link werkt ook niet bij mij

0 Vind ik leuk's

link werkt zoizo niet lijkt wel. Ook niet met plakken etc.

0 Vind ik leuk's

Het lijkt erop dat hij via Internet Explorer inderdaad niet geopend kan worden. We raden je aan om je via mobiel of een andere browser (Google Chrome, Edge, Firefox etc.) je aan te melden.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik neem aan dat dit niet prijzen zijn als bij dat bedrag storten krijg je dat als bonus bedrag. Dat zijn geen prijzen maar lokkers.

0 Vind ik leuk's

Dan doe je toch niet mee.

8 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op wo. 6 jun. 2018, 17:50 schreef rbccrazyboy:

Ik neem aan dat dit niet prijzen zijn als bij dat bedrag storten krijg je dat als bonus bedrag. Dat zijn geen prijzen maar lokkers.

:joy:

0 Vind ik leuk's

Kijk weer uit naar deze actie, altijd goed georganiseerd door VW. Ik heb me aangemeld!

1 Vind ik leuk's

Alvast weer bedankt jongens! Schitterend werk al weer. Ontzettend veel respect hiervoor. Sommigen schijnen hier blijkbaar weer te vergeten dat het om een gratis spel gaat. We kunnen enkel maar blij zijn met dit soort initiatieven en zo een prijzenpot.

2 Vind ik leuk's

Ook ik ben van de partij! Laat die lederen knikker maar rollen, daar in Rusland!

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Ik doe zeker mee! Elk wk poultje is leuk en ik doe her en der wel mee, maar deze is toch wel verreweg de leukste! Jullie krijgen altijd een prachtpot bij elkaar, inderdaad heb ik daar heel veel respect voor en hoop ik een prijsje te winnen:grinning:

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.