Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden WK-game: exclusieve pre-register tot 8 juni 10.00 uur



Beste leden!


Het WK voetbal staat voor de deur. Volgende week donderdag zitten we direct z'n allen op het puntje van onze stoel voor de eerste heuse kraker.

Het duel der voetbal-titanen: Rusland en Saudi-Arabië.


Om dit voetbalspektakel (vooral voor de thuisblijvende Nederlanders) iets meer sjeu te geven, hebben we een briljante WK-game gebouwd.

Met een eveneens briljante (en ongekende) prijzenpot. We hebben flink uitgepakt en een totale prijzenpot bij elkaar gesprokkeld van ruim ?‚?35.000. Wooohoo!

We verklappen nog niet direct wat de bedoeling is, maar we geven jullie wel alvast de kans om je aan te melden (te pre-registreren). Daarmee bemachtig je gelijk een ticket voor een exclusieve subleague

(> ?‚?1.000 aan prijzen).


Aanmelden doe je via dit linkje.


De link werkt niet op Internet Explorer. Je kunt je alsnog aanmelden via mobiel of een andere browser (Google Chrome, Edge, Firefox etc.)


Let op: de pre-register sluit a.s. vrijdag (8 juni) om 10.00 uur.


We hebben er zin in!

Namens het volledige VW team: good luck België en succes allen met jullie WK bets!

18 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-06-2018 15:46 Acties en spellen
in 5-06-2018 15:46 Acties en spellen
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Kan nu al niet wachten!

0 Vind ik leuk's

Jammer dat er dit jaar geen WK lied voor Belgie is  ,het officiële supporterslied van rapper Damso werd afgeketst door de Belgische voetbalbond,De hetze over rapper Damso, die inmiddels is opgepikt door internationale media, was ontstaan nadat de Vrouwenraad een open brief had geschreven aan de sponsors aan de Rode Duivels. De Vrouwenraad ergerde zich aan de expliciete teksten van de rapper, die volgens haar bol zouden staan van 'afkeer, minachting en verbaal geweld tegenover vrouwen.'anders begon ik al te zingen.

Nochtans genoeg kandidaten:

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180601_03540412

Wo . Tom Waes: Dva Vodka.Tom Waes stak voor de gelegenheid zijn hit “Dos cervezas” in een Russisch jasje. Waes zingt drie woorden Russisch... maar maakt drie fouten. Maar erg vindt hij dat niet.

ik doe mee :hearts:

Bericht gewijzigd door boempatat op do 7 jun. 2018, 12:06
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Ben benieuwd!!

0 Vind ik leuk's

Jongens fix ff die link man. Niemand kan joinen zo. Als je link het op Google Chrome en op Safari niet doen dan doe je echt wat goed fout mannen... Wie zijn jullie developers??? Spijtig zo....

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 jun. 2018, 15:50 schreef jeanculo:

Jongens fix ff die link man. Niemand kan joinen zo. Als je link het op Google Chrome en op Safari niet doen dan doe je echt wat goed fout mannen... Wie zijn jullie developers??? Spijtig zo....

Zit je toevallig op 4G en heb je een Ziggo/Vodafone abbo?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 7 jun. 2018, 15:50 schreef jeanculo:

Jongens fix ff die link man. Niemand kan joinen zo. Als je link het op Google Chrome en op Safari niet doen dan doe je echt wat goed fout mannen... Wie zijn jullie developers??? Spijtig zo....

Hier werkte hij op Internet Explorer niet, maar wel op Chrome.

0 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.