Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Anderlecht - Club Brugge & win €50 speelgeld! (Bet777)

Voorspel Anderlecht - Club Brugge & win €50 speelgeld! (Bet777)

In aanloop naar deze topper kun jij weer kans maken op €50 speelgeld bij Bet777! De vorige clash tussen deze rivalen eindigde in een gelijkspel. Denk jij echter dat Anderlecht zijn valse start in deze Play-off kan goedmaken? Of zal Club Brugge eindelijk weer eens kunnen winnen in het Astridpark? Deel jouw voorspelling en maak kans op het speelgeld!

 

Prijsvraag: voorspel de uitslag en de minuut waarin het eerste doelpunt valt en maak kans op €50 speelgeld bij Bet777!


Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Bet777 en maak evt gebruik van de €150 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor donderdag 4 april 20:29 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Club Brugge/21e minuut).


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt vrijdag 5 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden voor deze prijsvraag:

  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de €150 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en het dichtste bij de minuut zit waarin het eerste doelpunt is gevallen, wint €50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot donderdag 4 april tot 20:29 uur.
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 3-04-2019 09:07 Acties en spellen
in 3-04-2019 09:07 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gelijkspel. 31e minuut

0 Vind ik leuk's

anderlecht 72 min

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel , minuut 27

0 Vind ik leuk's

Club Brugge / Minuut 36

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

Club Brugge / 57ste minuut

Bericht gewijzigd door hypnotist86 op do 4 apr. 2019, 18:24
0 Vind ik leuk's

Anderlecht 38min

0 Vind ik leuk's

Brugge 12de min

0 Vind ik leuk's

gelijkspel min 37

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Op wo. 3 apr. 2019, 20:29 schreef rromeling:

Brugge/5min

Veel dichterbij kun je niet zitten! Club Brugge won voor het eerst in 21 jaar op bezoek bij Anderlecht. Het doelpunt van Wesley Moraes brak de wedstrijd die eindigde in 2-3 open.


Rromeling had de voorspelling volledig goed en gaat dus met €50 speelgeld aan de haal. Gefeliciteerd!


We nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.