Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Charleroi - Genk & win €100! (Laatste winactie MeridianBet!)

Voorspel Charleroi - Genk & win €100! (Laatste winactie MeridianBet!)

  

Jij kunt voor de laatste keer kans maken op €100 free bets bij MeridianBet! Voor Racing Genk staat er niet veel op het spel, maar Charleroi moet daarentegen nog op jacht naar punten om een plek in Play-off 1 te kunnen veroveren! Wat voorspel jij voor deze match? Raad de prijsvraag en maak voor de laatste keer kans op €100 aan free bets bij MeridianBet!

 

Prijsvraag: voorspel de uitslag van deze match en de minuut waarin het eerste doelpunt valt en maak kans op €100 aan free bets MeridianBet!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij MeridianBet (maak evt. gebruik van de nieuwe welkomstbonus!)

2. Belangrijk: je moet voor het inzenden van je antwoord minstens €10 hebben gestort én ingezet bij MeridianBet (sinds januari 2018)

3. Voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

4. Heb je de eerste drie stappen al doorlopen? Plaats dan voor zaterdag 2 maart 17:59 jouw voorspelling in dit topic. Schrijf je antwoord volgens onderstaand voorbeeld: gelijkspel / 21e minuut


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet je jouw MeridianBet gebruikersnaam hebben toegevoegd aan je Voetbalwedden-account en reeds €10 hebben gestort én ingezet bij deze bookmaker. Heb jij deze stappen al volbracht? Dan kun je deze stappen overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 4 maart 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

  

Voorwaarden voor deze winactie:

  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe welkomstbonus (ontvang €100 speelgeld!)
  • Belangrijk: je moet voor het inzenden van je antwoord minstens €10 hebben gestort én ingezet bij MeridianBet (sinds januari 2018)
  • Je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en het dichtste bij de minuut zit waarin het eerste doelpunt valt in een van beide wedstrijden, wint €100 aan free bets bij MeridianBet. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 2 maart 17:59
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een MeridianBet account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 28-02-2019 15:47 Acties en spellen
in 28-02-2019 15:47 Acties en spellen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-1

minuut 44

0 Vind ik leuk's

1-2

12de minuut

0 Vind ik leuk's

Winst Genk - 55ste min.

Bericht gewijzigd door frankiea op Fri 1 Mar 2019, 17:50
0 Vind ik leuk's

gelijkspel / 66e minuut

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

1-2 19e minuut

0 Vind ik leuk's

Charleroi en Genk moesten afgelopen zaterdag de buit verdelen. Deze topper eindigde namelijk in een 1-1 gelijkspel. Gelukkig wist 123wags in deze laatste winactie van MeridianBet de prijs te pakken! Gefeliciteerd, jij wint met jouw correcte voorspelling €100 free bets bij MeridianBet! We nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Charleroi en Genk moesten afgelopen zaterdag de buit verdelen. Deze topper eindigde namelijk in een 1-1 gelijkspel. Gelukkig wist 123wags in deze laatste winactie van MeridianBet de prijs te pakken! Gefeliciteerd, jij wint met jouw correcte voorspelling €100 free bets bij MeridianBet! We nemen via PM contact met je op.


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.