Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Fenerbahçe - Anderlecht en win €50 bij MeridianBet!

Voorspel Fenerbahçe - RSC Anderlecht en win ?50 bij MeridianBet!


Deze actie is alleen voor Belgische leden

 

RSC Anderlecht komt donderdagavond weer in actie tegen Fenerbahçe. Het wordt alles of niets voor paars-wit om nog enige kans op overwintering te maken. Anderlecht zal dus jagen op haar eerste zege in de Europa League. Fenerbahçe heeft echter in eerdere ontmoetingen de winst nog niet weggegeven in eigen huis, en ook de bookies voorspellen niet anders. Maakt Anderlecht nog kans op de punten?

 

Raad de rust- en eindstand van deze match en maak kans op een ?50 free bet MeridianBet!


Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor donderdag 8 november 16:49 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • 1-0/1-1


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw MeridianBet gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


De winnaar wordt vrijdag 9 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?5 gratis speelgeld!)
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en heeft voldaan aan alle voorwaarden wint een ?50 free bet bij MeridianBet. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot donderdag 8 november 16:49
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een MeridianBet account


?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 7-11-2018 16:02 Acties en spellen
in 7-11-2018 16:02 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1-1 / 1-1

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

2-0/4-0


0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...
Op do. 8 nov. 2018, 03:25 schreef rusherke:

0-0/2-0

Helaas een onfortuinlijk resultaat voor Anderlecht. De wedstrijd tegen Fenerbahce eindigde in een 2-0 overwinning van de Turken. De ruststand was 0-0 en dus grijpt Rusherke de hoofdprijs! Gefeliciteerd!


We nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

deze wedstrijden zijn een scam

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.