Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Standard Luik - Genk & win een €50 free bet! (Alleen BE)

Voorspel Standard Luik - Genk & win een ?50 free bet!

(Actie alleen geldig voor Belgen)



In deze twaalfde speelronde van de Jupiler Pro League ontvangt Standard Luik de nummer een in eigen huis. De laatste keer dat deze twee clubs tegenover elkaar stonden eindigde dit duel in een 5-0 voor Standard Luik, maar komen ze er ditmaal weer zo gemakkelijk mee weg?

 

Raad de uitslag van deze match en het totale aantal doelpunten gemaakt in deze wedstrijd en maak kans op een ?50 free bet bij MeridianBet!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor zondag 28 oktober 14:29 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:

  • Uitslag: gelijkspel
  • Totaal aantal gemaakte doelpunten: 4


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw MeridianBet gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

De winnaar wordt maandag 29 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Game on!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?5 gratis speelgeld!)
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en heeft voldaan aan de voorwaarden wint een ?50 free bet bij MeridianBet. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.

Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 28 oktober 14:29


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-10-2018 09:34 Acties en spellen
in 26-10-2018 09:34 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Uitslag: Standard de liége


Totaal aantal gemaakte doelpunten: 3

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Wat is de gebruikersnaam op meridianbet? Gewoon het mailadres waarmee je inlogt? of het cijfer bij ID Spelersaccount?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 26 okt. 2018, 15:32 schreef fmisplon:

Wat is de gebruikersnaam op meridianbet? Gewoon het mailadres waarmee je inlogt? of het cijfer bij ID Spelersaccount?

E-mailadres is voldoende!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Uitslag: Standard

Totaal aantal gemaakte doelpunten: 3

0 Vind ik leuk's

Uitslag: Genk

Totaal aantal gemaakte doelpunten: 1

0 Vind ik leuk's

krc genk

4 goals

0 Vind ik leuk's

genk

3 doelpunten

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Uitslag: gelijk

gemaakte doelpunten: 2

0 Vind ik leuk's

uitslag: gelijk

aantal goals: 4

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.