Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel Standard Luik - Genk & win een €50 free bet! (Alleen BE)

Voorspel Standard Luik - Genk & win een ?50 free bet!

(Actie alleen geldig voor Belgen)



In deze twaalfde speelronde van de Jupiler Pro League ontvangt Standard Luik de nummer een in eigen huis. De laatste keer dat deze twee clubs tegenover elkaar stonden eindigde dit duel in een 5-0 voor Standard Luik, maar komen ze er ditmaal weer zo gemakkelijk mee weg?

 

Raad de uitslag van deze match en het totale aantal doelpunten gemaakt in deze wedstrijd en maak kans op een ?50 free bet bij MeridianBet!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor zondag 28 oktober 14:29 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:

  • Uitslag: gelijkspel
  • Totaal aantal gemaakte doelpunten: 4


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw MeridianBet gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

De winnaar wordt maandag 29 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Game on!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?5 gratis speelgeld!)
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en heeft voldaan aan de voorwaarden wint een ?50 free bet bij MeridianBet. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.

Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 28 oktober 14:29


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-10-2018 09:34 Acties en spellen
in 26-10-2018 09:34 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

uitslag: Genk

gemaakte doelpunten: 5

0 Vind ik leuk's

Uitslag: gelijkspel

Gemaakte doelpunten: 2

1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Uitslag: gelijkspel

Gemaakte doelpunten: 0

0 Vind ik leuk's

Genk

2 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Standard / 4 doelpunten

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

Waarom zo vaak een actie op Meridianbet???

Ik heb hier geen account maar de meeste bekende belgische bookmakers zijn bij mijn weten toch unibet, napoleon games of bwin??

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Uitslag: Genk

gemaakte doelpunten: 5

0 Vind ik leuk's

Standard 1 doelpunt

0 Vind ik leuk's

Standard Luik en Genk hebben afgelopen zondag de buit moeten delen. Ondanks de vele kansen wisten beiden ploegen pas in de laatste slotminuten te scoren. Genk leek op weg te zijn naar een eerste zege in Luik sinds 2012, maar in de blessuretijd zet Standard deze match toch nog op een gelijkspel! Deze straffe topper eindigde in een 1-1, een uitslag waar beide ploegen mee kunnen leven.


Degene die deze prijsvraag correct heeft voorspeld en zich aan de voorwaarden heeft gehouden is: Sjoepap09! Gefeliciteerd, jij hebt een €50 free bet gewonnnen bij MeridianBet! We nemen via PM contact met je op.


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 29 okt. 2018, 10:12 schreef vw-support:

Standard Luik en Genk hebben afgelopen zondag de buit moeten delen. Ondanks de vele kansen wisten beiden ploegen pas in de laatste slotminuten te scoren. Genk leek op weg te zijn naar een eerste zege in Luik sinds 2012, maar in de blessuretijd zet Standard deze match toch nog op een gelijkspel! Deze straffe topper eindigde in een 1-1, een uitslag waar beide ploegen mee kunnen leven.


Degene die deze prijsvraag correct heeft voorspeld en zich aan de voorwaarden heeft gehouden is: Sjoepap09! Gefeliciteerd, jij hebt een €50 free bet gewonnnen bij MeridianBet! We nemen via PM contact met je op.


We hebben van de bookmaker vernomen dat het bookmaker-account van de winnaar pas na afloop van deze wedstrijd is aangemaakt. Hierdoor is de prijs op logischerwijze komen te vervallen.


Voor alle leden geldt: lees de voorwaarden goed door en houd je hieraan, om dit soort teleurstellingen te voorkomen!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.