Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Knock ‘em Out (ronde 3)

Na twee vragen komt de finale langzamerhand in zicht. Nog een obstakel en we weten wie er naar de finale gaan. Het aantal deelnemers is inmiddels geslonken tot 26, maar we beschikken over een sterk deelnemersveld!


Ben je niet door naar deze ronde? Wees niet getreurd, want je kunt nog altijd meedoen aan de subleague; Europese Eindstrijd.


De volgende deelnemers zijn door naar de 3e ronde en mogen onderstaande vraag beantwoorden; 


benjohnson, niks-mis-mee, rutger133, jokajoka, thijshildebrand, feyenoord92, pijnacker83, mats, Jorg321,raateland, roma10, jeroenunibet81, rromeling, mw11, frankydk, tridentslash, jokke, caantjes, benibet, wazafit, Jasgast, michael210690, gzeven, whoog, dennis1982m, just4fun


In deze vraag gaat het om de onderstaande wedstrijden:


RB Leipzig - Paris Saint Germain

Olympique Lyon - Bayern München


Vraag 3: 

Komen minimaal drie van de vier teams in 90 minuten (inclusief blessuretijd maar eventuele verlenging dus niet meegeteld) tot scoren?


Nee

Ja


Let op: Zorg dat in je antwoord Ja of Nee staat. Je moet minimaal 5 tekens in je antwoord gebruiken, dus je mag er 2 of 3 spaties of punten achter zetten.


Spelregels

- Je kunt alleen winnen als je alle rondes hebt overleefd. Instappen na de eerste ronde is niet mogelijk.

- Je deelname is alleen geldig wanneer je je antwoord hebt geschreven zoals het voorbeeld uit de opgave.

- Maximaal 1 inzending per persoon. Het bericht na afloop aanpassen is zichtbaar en dus nutteloos.

- De winnaar(s) worden in de eerste week van september bericht.

- Antwoorden (bewerken) is mogelijk tot dinsdag 18 augustus 20.59 uur!



Vragen?

Plaats ze vooral niet in dit topic. Dit topic is uitsluitend bedoeld voor antwoorden op de prijsvraag. In het algemene topic kun je vragen stellen, dit mag uiteraard ook via PM.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 17-08-2020 09:38 Acties en spellen
in 17-08-2020 09:38 Acties en spellen
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nee.

Bericht gewijzigd door roma10 op di 18 aug. 2020, 18:59
0 Vind ik leuk's

Blijft niet veel over😂

0 Vind ik leuk's
Op wo. aug.. 2020, 23:08 schreef michael210690:

Blijft niet veel over😂

4 man, leuk spelletje.

0 Vind ik leuk's

De 4 winnaars zijn bekend en de finale ronde (ronde 4) van deze Knock 'em Out competitie staat nu online! Veel succes!!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Nee; lijkt me

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.