Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW in het geel: 100% stortingsbonus + Tour de France Poule




Beste leden,

Het Europees Kampioenschap in Frankrijk is in volle gang, maar ook de Tour de France komt er weer aan. En dat betekent natuurlijk: een subpoule, mét heerlijke prijzenpot :-)

Verder krijg je van de sponsor van de subpoule, Betfirst, een prachtige 100% stortingsbonus, zowel voor nieuwe áls bestaande klanten.

Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Tour de France Poule
De Tour de France gaat zaterdag 2 juli om 12.50 van start. Weet jij precies welke renners hoge ogen gooien? Doe dan mee aan de subpoule en maak kans op die dikke prijzenpot t.w.v. 750 euro - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!

Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Betfirst gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van twintig wielrenners samen met een budget van €53 miljoen. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!

Daarnaast winnen de etappewinnaars een €25,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van de Tour de France mee strijden voor de prijzen, ook al lig je een straatlengte achter.

Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 21 etappes en iedere etappewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €25,-.

De drie personen die aan het einde van de Tour de France bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:

#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Tour de France 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Bobshop cadeaubon t.w.v. 20 euro


NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.

100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande Betfirst klanten

Alle nieuwe én bestaande Betfirst klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €50,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.

Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op 2 juli om 12:00 uur. De campagne voor de 100% bonus van Betfirst eindigt op 10 juli om 23:59 uur.

Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus twee keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €50,- stort, je €100,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je twee keer inzetten (dus in totaal €200,-) op odds van minimaal 1.50. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.50 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 14-06-2016 07:21 Acties en spellen
in 14-06-2016 07:21 Acties en spellen
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 14 jun. 2016 om 18:07
totomaster:
Als je nu 50 stort moet je het dan laten staan tot de bonus erop staat of mag je het ook alvast spelen?


Je bonus wordt later wel toegevoegd, alleen tellen de weddenschappen die je nu al speelt niet mee voor het vrijspelen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
ok tim heeft t meteen geregeld via de chat! Chapeau Tim
0 Vind ik leuk's
Ik duik morgen wel weer de chat in.
0 Vind ik leuk's
Bij mij was het bonus geld al meteen gestort.
Vraag: kun je nu ook deelnemen aan nieuwe bonussen zoals een cashback actie?
Of teld dit als een actie opzich en moet je eerst alle bonusgeld rondspelen en dan kun je pas
deelnemen aan een nieuwe actie?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 15 jun. 2016 om 07:43
jurwieggers:
Bij mij was het bonus geld al meteen gestort.
Vraag: kun je nu ook deelnemen aan nieuwe bonussen zoals een cashback actie?
Of teld dit als een actie opzich en moet je eerst alle bonusgeld rondspelen en dan kun je pas
deelnemen aan een nieuwe actie?


Ik ben nog geen klant bij Betfirst, wat is mijn actie?
Als nieuwe Betfirst klant kun je van zowel de standaard welkomstaanbieding als de voetbalwedden stortingsbonus gebruikmaken.

Let erop dat de standaard welkomstaanbieding, een risicovrije weddenschap van max €100, alleen geldt op je eerste weddenschap. Stel je verliest je eerste weddenschap dan krijg je jouw inzet (max 100 euro) als bonus weer terug op je account. Win je jouw eerste weddenschap, dan vervalt de standaard welkomstaanbieding.

Hierna kun je gebruikmaken van de voetbalwedden 100% stortingsbonus. Let erop dat de voetbalwedden stortingsbonus dus geldt voor de tweede storting die je maakt.

Stort een bedrag tussen de 10 en 50 euro en geef vervolgens op onze actiepagina je Betfirst gebruikersnaam door. Betfirst heeft vervolgens 72 uur de tijd om je bonus handmatig aan je Betfirst account te koppelen.

Als nieuwe klant profiteer je dus van twee bonussen tegelijkertijd. Voor alle voorwaarden van de reguliere bonus zie: https://betfirst.dhnet.be/promotions/welcome-lucky/
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ja oke dit zijn die welkomsbonussen..
maar ik bedoel bijvoorbeeld een cashback combi:
is het zo dat je die ook gwn kan spelen als je nog niet alles rond hebt gespeeld van de welkomsbonus?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 15 jun. 2016 om 09:20
jurwieggers:
Ja oke dit zijn die welkomsbonussen..
maar ik bedoel bijvoorbeeld een cashback combi:
is het zo dat je die ook gwn kan spelen als je nog niet alles rond hebt gespeeld van de welkomsbonus?


Oh.. (a) dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik zou dat even navragen in de chat, dan weet je 't zeker.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Mijn bonus heb ik na zo'n 24 uur mogen ontvangen per e-mail, en door, jawel, Gert. :p
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dionysiou:
Mijn bonus heb ik na zo'n 24 uur mogen ontvangen per e-mail, en door, jawel, Gert. :p


Ik heb Gert vanochtend weer gesproken? Met als bericht dat andere gebruikers van voetbalwedden.net ook hun bonus via de chat geactiveerd kregen en dat dat bij mij dan vast ook geen probleem moest zijn. Was direct geregeld.
0 Vind ik leuk's
Met Theo gesproken in de chat, hij heeft mijn bonus direct toegevoegd (y)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.