Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW in het wit: 100% stortingsbonus + Wimbledon Poule



Beste leden,

We hebben natuurlijk al een leuke Tour de France Poule lopen, maar tennis-liefhebbers willen we uiteraard niet buitensluiten. Dus óók voor Wimbledon hebben we Poule gestart :-)

Verder kun je gebruikmaken van een exclusieve bet777 stortingsbonus (100%), dit keer met een max van 100 euro!

Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Wimbledon Poule
Wimbledon gaat maandag 27 juni van start. Gooit Kiki wederom hoge ogen? Of volgen er dit keer andere verrassingen? Bewijs je kennis en win een van die dikke prijzen - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!

Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Bet777 gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe


Hoe werkt de sportpoule?
Je stelt een team van twintig tennissers samen: 10 heren en 10 dames. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!

Daarnaast winnen de rondewinnaars een €75,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van het toernooi een van de prijzen in de wacht slepen, ook al lig je een straatlengte achter.

Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 7 rondes en iedere rondewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €75,-.

De drie personen die aan het einde van het toernooi bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:

#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Formule 1 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Tennisdirect cadeaubon t.w.v. 20 euro

NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.

100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande bet777 klanten

Alle nieuwe én bestaande bet777 klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €100,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.

Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op maandag 27 juni om 12:30 uur. De campagne voor de 100% bonus van Bet777 eindigt op 10 juli om 23:59 uur.

Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus drie keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €100,- stort, je €200,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je drie keer inzetten (dus in totaal €600,-) op odds van minimaal 1.70. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.70 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
124 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tip: Storten, activeren en meteen de chat ingaan... Ik heb alles binnen 10 min kunnen regelen.. Super!
0 Vind ik leuk's
Bullshit actie dit.

ik heb 100 gestort, ging zojuist de chat in de medewerker geeft aan dat je de stortingsbonus pas krijgt bij je 3e storting.
je moet eerst 2x geld storten en dan pas bij je 3e stortings krijg je de bonus van dit actie.
echt zuur dit nu krijg ik mijn 100 euro stortings bonus niet.!!!!

0 Vind ik leuk's
Robin
11:39 am
Hallo namkanl. Waarmee kan ik je helpen?
namkanl
11:39 am
Hoi Robin, ik heb eerder ook een mail verstuurd.
ik heb meegedaan met de bonus actie van voetbalwedden.net
stortingsbonus tot 100 euro 100%
ik heb 100 euro gestort 2 dagen terug. alleen is deze nog niet bijgeschreven aan mijn account
Robin
11:39 am
Ik zal dit even voor je nakijken, momentje geduld alsjeblieft.
namkanl
11:40 am
tuurlijk
Robin
11:40 am
Deze stortingsbonus is pas geldig vanaf je 3e storting
11:41 am
voor je eerste en je tweede storting gelden de cashbacks
De 100EUR risicoloze weddenschap bedraagt enkel en alleen voor je allereerste weddenschap. Als je eerste weddenschap verloren is gegaan wordt het bedrag tot 100EUR de volgende werkdag terug op je account gezet. Je kan op letterlijk alle soorten weddenschappen spelen dus ook live weddenschap, combi weddenschap, aantal goals etc. De quotering speelt geen rol voor deze promotie. Het gaat er namelijk om dat het je allereerste weddenschap is geweest. Over de bonus zit een playthrough van x3 en dient ingezet te worden op wedstrijden van een minimale quotering van 1.7.
namkanl
11:41 am
wat???
ik heb meegedaan met een actie
die jullie op hebben gezet
Robin
11:41 am
Van Voetbalwedden toch?
namkanl
11:41 am
met voetbalwedden.net
Robin
11:41 am
Ja die is pas geldig vanaf de 3e storting. Staat er ook bij
namkanl
11:42 am
deze
https://www.voetbalwedden.net/acties/inhetwit/
Bet777 100% stortingsbonus en Wimbledon 2016 sportgame!Nieuwe en bestaande bet777 klanten ontvangen nu tijdelijk - en exclusief - een 100% stortingsbonus. Claim direct je bonus!
Robin
11:43 am
Ja inderdaad
Als je de actievoorwaarden opent staat er dit stukje
Ja, als nieuwe klant kun je gebruikmaken van zowel de standaard welkomstbonus als onze exclusieve stortingsbonus. Let er wel op dat je exclusieve stortingsbonus pas geldt bij je derde storting. Op de eerste twee stortingen geldt de standaard cashback bonus van 100 euro. Let erop dat de cashback bonus alleen geldt op je eerste weddenschap na je storting. Stel je verliest je eerste weddenschap, ongeacht het bedrag, dan krijg je dit bedrag (tot 100 euro) als bonus weer terug op je account. Win je jouw eerste weddenschap, dan vervalt de cashback actie. Hetzelfde geldt voor je tweede storting. Verlies je je eerste weddenschap na je storting, dan ontvang je wederom een cashback bonus van max 100 euro. Win je jouw weddenschap, dan vervalt de cashback. Bij je derde storting ontvang je vervolgens een 100% stortingsbonus.
namkanl
11:43 am
staat nergens over storting
Robin
11:43 am
Gelieve even de 2e zin lezen
' Let er wel op dat je exclusieve stortingsbonus pas geldt bij je derde storting.'
namkanl
11:43 am
ahh dit is echt bullshit
11:44 am
had ik dit geweten was ik gebleven bij unibet
en nu krijg ik geen bonus ?
Robin
11:44 am
Sorry maar het staat echt in de voorwaarden.
Je hebt een cashback op je eerste storting
De 100EUR risicoloze weddenschap bedraagt enkel en alleen voor je allereerste weddenschap. Als je eerste weddenschap verloren is gegaan wordt het bedrag tot 100EUR de volgende werkdag terug op je account gezet. Je kan op letterlijk alle soorten weddenschappen spelen dus ook live weddenschap, combi weddenschap, aantal goals etc. De quotering speelt geen rol voor deze promotie. Het gaat er namelijk om dat het je allereerste weddenschap is geweest. Over de bonus zit een playthrough van x3 en dient ingezet te worden op wedstrijden van een minimale quotering van 1.7.
namkanl
11:44 am
u stuurt wel die grote teksten leuk
maar wat nu?
wat krijg ik nu

na je 3e storting geld dit actie pas???
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 25 jun. 2016 om 10:35
@namka

Als je direct je 100% stortingsbonus wilt ontvangen, mail dan even naar Support@bet777.be met als onderwerp 'VW Win100 direct'. Het recht op de standaard cashback bonus vervalt daarmee wel.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
@namka

Als je direct je 100% stortingsbonus wilt ontvangen, mail dan even naar Support@bet777.be met als onderwerp 'VW Win100 direct'. Het recht op de standaard cashback bonus vervalt daarmee wel.



Heb ik ook al 2 keer gedaan.!! geen reactie.!

kunnen jullie hier iets in betekenen?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 25 jun. 2016 om 11:16
namka:
denise92:
@namka

Als je direct je 100% stortingsbonus wilt ontvangen, mail dan even naar Support@bet777.be met als onderwerp 'VW Win100 direct'. Het recht op de standaard cashback bonus vervalt daarmee wel.



Heb ik ook al 2 keer gedaan.!! geen reactie.!

kunnen jullie hier iets in betekenen?


Wij hebben bovenstaande afspraak gemaakt met bet777. Je hebt als nieuwe klant recht op 3 bonussen (waarvan 2 de standaard cashback zijn van de bookie zelf). Als je deze standaard cashback bonussen niet wilt gebruiken - om welke reden dan ook - dan kun je ze annuleren door een mail te sturen. Je hebt in dat geval dus alleen nog recht op de 100% stortingsbonus.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Dankjewel weer voor deze topactie VW!!! (y)
0 Vind ik leuk's
Hoe moet ik mijn bonus vrijspelen?
Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het stortingsbedrag 3 maal moeten doorspelen, als we als voorbeeld €100 nemen, dan zal je dus €300 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.7 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.7 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen.


Storting van 100 betekent 100 bonus en dus een storting van 100. Beide 3 maal doorspelen betekent 600 inzetten. Dit staat een beetje misleidend. Want die 100 uit het voorbeeld betekent dan dus dat je maar 50 stort.
0 Vind ik leuk's
denise92:
namka:
denise92:
@namka

Als je direct je 100% stortingsbonus wilt ontvangen, mail dan even naar Support@bet777.be met als onderwerp 'VW Win100 direct'. Het recht op de standaard cashback bonus vervalt daarmee wel.



Heb ik ook al 2 keer gedaan.!! geen reactie.!

kunnen jullie hier iets in betekenen?


Wij hebben bovenstaande afspraak gemaakt met bet777. Je hebt als nieuwe klant recht op 3 bonussen (waarvan 2 de standaard cashback zijn van de bookie zelf). Als je deze standaard cashback bonussen niet wilt gebruiken - om welke reden dan ook - dan kun je ze annuleren door een mail te sturen. Je hebt in dat geval dus alleen nog recht op de 100% stortingsbonus.



Nou dit heb ik ook aangegeven in de chat, maar de medewerker is niet behulpzaam. ik krijg mijn bonus gewoon niet waar ik recht op heb.!
0 Vind ik leuk's
michiel2304:
Hoe moet ik mijn bonus vrijspelen?
Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het stortingsbedrag 3 maal moeten doorspelen, als we als voorbeeld €100 nemen, dan zal je dus €300 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.7 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.7 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen.


Storting van 100 betekent 100 bonus en dus een storting van 100. Beide 3 maal doorspelen betekent 600 inzetten. Dit staat een beetje misleidend. Want die 100 uit het voorbeeld betekent dan dus dat je maar 50 stort.


Ja, hier heb ook al wat mailcontact over gehad, maar ze houden stug vol. Ze zeggen een playthrough van 3, ze geven een voorbeeld van 3 (van 100 naar 300 euro) en ondertussen is het gewoon een playthrough van 6. Erg misleidend.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.