Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW in het wit: 100% stortingsbonus + Wimbledon Poule



Beste leden,

We hebben natuurlijk al een leuke Tour de France Poule lopen, maar tennis-liefhebbers willen we uiteraard niet buitensluiten. Dus óók voor Wimbledon hebben we Poule gestart :-)

Verder kun je gebruikmaken van een exclusieve bet777 stortingsbonus (100%), dit keer met een max van 100 euro!

Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Wimbledon Poule
Wimbledon gaat maandag 27 juni van start. Gooit Kiki wederom hoge ogen? Of volgen er dit keer andere verrassingen? Bewijs je kennis en win een van die dikke prijzen - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!

Wat moet je doen?

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Bet777 gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe


Hoe werkt de sportpoule?
Je stelt een team van twintig tennissers samen: 10 heren en 10 dames. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!

Daarnaast winnen de rondewinnaars een €75,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van het toernooi een van de prijzen in de wacht slepen, ook al lig je een straatlengte achter.

Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 7 rondes en iedere rondewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €75,-.

De drie personen die aan het einde van het toernooi bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:

#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Formule 1 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Tennisdirect cadeaubon t.w.v. 20 euro

NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.

100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande bet777 klanten

Alle nieuwe én bestaande bet777 klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €100,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.

Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op maandag 27 juni om 12:30 uur. De campagne voor de 100% bonus van Bet777 eindigt op 10 juli om 23:59 uur.

Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus drie keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €100,- stort, je €200,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je drie keer inzetten (dus in totaal €600,-) op odds van minimaal 1.70. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.70 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.

Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
124 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Namka

Kun je je op zo'n moment niet beter af vragen of je wel wilt spelen bij zo'n bookie. Als dit al zoveel problemen met zich mee brengt.

Ik heb het ook meegemaakt, een bonus is altijd leuk, de complimenten daarvoor dat VW zoiets kan regelen. Aan de andere kant is het een heel erg jammerlijke bookmaker die, zoals hierboven meermaals beschreven, gewoon zijn zaakjes niet op orde heeft en erg nalatig is.

0 Vind ik leuk's
jurian95:
tomtom:
michiel2304:
Hoe moet ik mijn bonus vrijspelen?
Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het stortingsbedrag 3 maal moeten doorspelen, als we als voorbeeld €100 nemen, dan zal je dus €300 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.7 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.7 te zitten. Heb je het bonusbedrag vrijgespeeld dan kan je het mogelijk uit laten betalen.


Storting van 100 betekent 100 bonus en dus een storting van 100. Beide 3 maal doorspelen betekent 600 inzetten. Dit staat een beetje misleidend. Want die 100 uit het voorbeeld betekent dan dus dat je maar 50 stort.


Ja, hier heb ook al wat mailcontact over gehad, maar ze houden stug vol. Ze zeggen een playthrough van 3, ze geven een voorbeeld van 3 (van 100 naar 300 euro) en ondertussen is het gewoon een playthrough van 6. Erg misleidend.
Er staat heel duidelijk "bonus en het stortingsbedrag".


Ja klopt, maar daarom is het dus misleidend. Die 100 in hun voorbeeld is dus niet een storting van 100, zoals je wel zou denken.
0 Vind ik leuk's
vivoex:
Heb die mail ook gehad namka

Dit soort geintjes heb ik geen zin in. meteen een terugstorting gedaan
fr18:
@Namka

Kun je je op zo'n moment niet beter af vragen of je wel wilt spelen bij zo'n bookie. Als dit al zoveel problemen met zich mee brengt.

Ik heb het ook meegemaakt, een bonus is altijd leuk, de complimenten daarvoor dat VW zoiets kan regelen. Aan de andere kant is het een heel erg jammerlijke bookmaker die, zoals hierboven meermaals beschreven, gewoon zijn zaakjes niet op orde heeft en erg nalatig is.




Echt zeer slecht geregeld van VW, er word niet eens opgekomen voor ons.
ik denk dat we voortaan niet direct op een bonus aanbieding van VW MOETEN INGAAN.!
echt amateur werk dit.

we krijgen gewoon ons geld niet, ik ben zowiezo unibet speler maar ik dacht doe lekker keer mee met een bonus van VW, maar na dit ga ik echt niet meer zo snel in op acties van VW,
het gaat niet om het bedrag, het gaat mij meer om hoe er word omgegaan met de klant, dit mag niet kunnen.!
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 26 jun. 2016 om 16:19
namka:


Echt zeer slecht geregeld van VW, er word niet eens opgekomen voor ons.
ik denk dat we voortaan niet direct op een bonus aanbieding van VW MOETEN INGAAN.!
echt amateur werk dit.

we krijgen gewoon ons geld niet, ik ben zowiezo unibet speler maar ik dacht doe lekker keer mee met een bonus van VW, maar na dit ga ik echt niet meer zo snel in op acties van VW,
het gaat niet om het bedrag, het gaat mij meer om hoe er word omgegaan met de klant, dit mag niet kunnen.!


We doen ons best, alleen kunnen wij helaas niet toveren. Vooral niet in het weekend wanneer onze contactpersonen simpelweg niet of minder aanwezig zijn.

Dat gezegd te hebben, snap ik wel heel goed dat het frusterend is om te wachten. Onze excuses daarvoor, al kunnen we daar nu dus weinig aan veranderen.

We hebben al - op jullie verzoek - de oorspronkelijke bonus zoals die in de voorwoorden stond aan weten te passen. Alleen verloopt dat proces nog niet op rolletjes. Als dat intern bij de bookmaker niet goed is gecommuniceerd, word je van het kastje naar de muur gestuurd. Bij een - met alle respect kleine - bookmaker kost dat schijnbaar meer tijd. Al is dat waarschijnlijk meer onkunde dan bewuste nalatigheid..

Ik verwacht dat het morgen direct opgelost wordt.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
[quote]
Echt zeer slecht geregeld van VW, er word niet eens opgekomen voor ons.
ik denk dat we voortaan niet direct op een bonus aanbieding van VW MOETEN INGAAN.!
echt amateur werk dit.


Stel je niet zo aan man. Zoveel bonussen over de jaren gespeeld bij VW en dit is de eerste die bij mij niet goed verloopt.

Denise gaf ook duidelijk aan dat er de communicatie wat moeilijk ging waardoor het allemaal niet soepel verloopt. Probleem lijkt hier gewoon bij de Bookie te liggen en niet bij VW.

Thanks voor de snelle feedback telkens Denise! (y)
0 Vind ik leuk's
stortingsbonus eindelijk ontvangen na 4 dagen.bedankt vw voor de moeite.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 27 jun. 2016 om 07:26
denise92:
Ik verwacht dat het morgen direct opgelost wordt.


Er zat wat ruis op de radar, waardoor niet iedereen binnen bet777 wist wat de bedoeling was. Dit heeft het proces vertraagd.

Alle bonussen worden nu - as we speak - verwerkt, inclusief de custom variaties zonder cashback.

Excuses voor het wachten, ook namens bet777.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 27 jun. 2016 om 07:27
Overigens kun je je nog tot 12.30 vandaag opgeven voor de - door bet777 gesponsorde - Wimbledon Poule.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik heb me aangemeld, maar zie de subpoule nog niet staan bij scorito.. Gaat er iets mis?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 27 jun. 2016 om 10:25
aapieh:
Ik heb me aangemeld, maar zie de subpoule nog niet staan bij scorito.. Gaat er iets mis?


Je staat er nu bij.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.