Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat kunnen wij verbeteren aan Voetbalwedden.net? Beslis mee en win €50

Dag leden!

Wij zijn weer druk bezig met verbeteringen en aanpassingen aan de website én dit doen we natuurlijk ook voor jullie. Daarom willen we graag van jullie weten wat we kunnen en moeten verbeteren om jullie ervaring op Voetbalwedden.net te verrijken.

We willen je graag vragen om een korte enquete in te vullen. Je mag meebeslissen over onze website én bovendien maak je kans op een dikke €50,- freebet, die we verloten onder alle inzendingen.

Win - Win, dus!

Je vindt de enquete hier: https://www.survio.com/survey/d/O2F1A6Q9G1J1A8A7F

Heb je vragen of opmerkingen over de enquete? Reageer dan gerust in deze topic.

Thanks!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 25-03-2015 15:25 Acties en spellen
in 25-03-2015 15:25 Acties en spellen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jaaaa doen doen doen! We hebben al een mooi aantal resultaten binnen maar hoe meer hoe beter én hoe meer valide de uitkomsten zijn. Daarna zullen we alle informatie gaan verwerken waardoor iedereen op voetbalwedden.net er alleen maar baat bij heeft!

Doen dus! Kleine moeite :) (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik vind het een beetje een aparte enquete. En dan met name de laatste vraag: vul je gebruikersnaam in. Je kan dan toch allemaal willekeurige gebruikersnamen invullen?

Heb de enquete wel ingevuld hoor.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Jaaaa doen doen doen! We hebben al een mooi aantal resultaten binnen maar hoe meer hoe beter én hoe meer valide de uitkomsten zijn. Daarna zullen we alle informatie gaan verwerken waardoor iedereen op voetbalwedden.net er alleen maar baat bij heeft!

Doen dus! Kleine moeite :) (y)


hier ook ingevuld , alleen jammer dat je bij een bepaalde vraag ( weet niet meer welke , was deze waar je zelf een tip of suggestie kon geven ) maar een bepaald aantal ( = héél weinig ) lettertekens kon ingeven , als je een tip/suggestie wou geven die iets meer uitleg nodig had , kon je die niet invullen
voor de rest was het ok (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook de enquete ingevuld! Mijn eerlijke mening gegeven, helaas wat het regeltje te kort om er uitgebreid op in te gaan zoals spartacus ook al zei ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Ik heb ook de enquete ingevuld! Mijn eerlijke mening gegeven, helaas wat het regeltje te kort om er uitgebreid op in te gaan zoals spartacus ook al zei ;-)


Eerste verbeterpunt is dan ook de mogelijkheid bieden om uitgebreidere feedback te kunnen geven.
0 Vind ik leuk's
Ter aanvulling van mijn tip voor de site:
De mogelijkheid om met live tips mee te doen in de tip competitie.
Of hier een aparte competitie voor te maken!
0 Vind ik leuk's
Vind te suggestie van Smitta een hele mooie, alleen denk ik dat dat softwaretechnisch wel erg lastig wordt...

Hetzelfde geldt eigenlijk voor mijn suggestie: Tips die je hier plaatst ook daadwerkelijk op de sites plaatsen door middel van een account koppeling of iets dergelijks...
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 26 mrt. 2015 om 07:59
smittaa:
thijs92:
Ik heb ook de enquete ingevuld! Mijn eerlijke mening gegeven, helaas wat het regeltje te kort om er uitgebreid op in te gaan zoals spartacus ook al zei ;-)


Eerste verbeterpunt is dan ook de mogelijkheid bieden om uitgebreidere feedback te kunnen geven.


Thanks mannen voor de reacties! En voor de uitgebreide feedback zijn wij uiteraard ook altijd - in dit geval in deze topic - luisterend oor :-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Heb hem ingevuld :) (y)
0 Vind ik leuk's
Als gebruiker van de app, zou ik graag het forum hieraan toegevoegd zien. Verder zou het prettig zijn als de chat (ook in de app) niet bij ieder nieuw bericht naar "beneden schiet".

Ben een Android gebruiker.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.