Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat kunnen wij verbeteren aan Voetbalwedden.net? Beslis mee en win €50

Dag leden!

Wij zijn weer druk bezig met verbeteringen en aanpassingen aan de website én dit doen we natuurlijk ook voor jullie. Daarom willen we graag van jullie weten wat we kunnen en moeten verbeteren om jullie ervaring op Voetbalwedden.net te verrijken.

We willen je graag vragen om een korte enquete in te vullen. Je mag meebeslissen over onze website én bovendien maak je kans op een dikke €50,- freebet, die we verloten onder alle inzendingen.

Win - Win, dus!

Je vindt de enquete hier: https://www.survio.com/survey/d/O2F1A6Q9G1J1A8A7F

Heb je vragen of opmerkingen over de enquete? Reageer dan gerust in deze topic.

Thanks!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 25-03-2015 15:25 Acties en spellen
in 25-03-2015 15:25 Acties en spellen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een block functie in de chat!!
0 Vind ik leuk's
hallo voetbalwedden ik had een vraagje ik zat net in een vervelende situatie ik wilde een hartje maken in de chat zoiets <3 thepicker
0 Vind ik leuk's
TIP:

Mensen geen ban geven voor eventuele frustratie na een wedstrijd waarbij zij een keer schelden. Er is niet voor niets een woordfilter.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Een competitie maken, met alle leden bij hetzelfde bookmaker, Elke vrijdag, zaterdag of zondag plaatsen we echte bets met een maximum bedrag, diegene die wint stijgt met het aantal punten hier op het forum, En wordt einde van het jaar/maand een beloning uitgereikt.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2015 om 08:27
Bedankt voor alle reacties, we gaan ermee aan de slag!

Uit de gigantische lijst met reacties is de gebruikersnaam TIMBARRETT gerold. Hij wint de €50,- freebet. Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
Bedankt voor alle reacties, we gaan ermee aan de slag!

Uit de gigantische lijst met reacties is de gebruikersnaam TIMBARRETT gerold. Hij wint de €50,- freebet. Gefeliciteerd!



Hahaha lekker Timmiee!!! Topper;)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2015 om 14:53
thepicker:
hallo voetbalwedden

ik had een vraagje
ik zat net in een vervelende situatie
ik wilde een hartje maken in de chat zoiets <3
dit kon niet
kunnen jullie emoties toevoegen aan de chat
dat zou ik wel leuk vinden
en anderen missgien ook elloco vooral

groetjes
thepicker


sw0tty:
TIP:

Mensen geen ban geven voor eventuele frustratie na een wedstrijd waarbij zij een keer schelden. Er is niet voor niets een woordfilter.


Als ik het goed begrijp willen jullie meer hartjes én scheldwoorden (a). Wat betreft het schelden; frustratie nuanceren is ook een kunst ;-). Het toevoegen van hartjes is technisch helaas helaas helaas niet mogelijk.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
sw0tty:
TIP:

Mensen geen ban geven voor eventuele frustratie na een wedstrijd waarbij zij een keer schelden. Er is niet voor niets een woordfilter.


TIP:

Mensen die expres valse doelpunten melden meteen bannen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.