Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: Formule 1: Bahrein. Voorspel & win €100 speelgeld bij Betfirst!


Na een tegenvallende race in Australië staat de tweede race alweer op het programma. In Bahrein gaan de mannen een poging doen om punten te pakken voor het klassement. Lees hier een uitgebreide voorbeschouwing op het nieuwe Formule 1-seizoen.?


Aangezien niemand het juiste antwoord had op de vorige prijsvraag (Op welke plekken eindigen Stoffel Vandoorne en Max Verstappen in Australië?), doen we dit weekend gewoon een nieuwe poging. Uiteraard spelen we weer om ?‚?100 speelgeld bij Betfirst!?


Wat wordt de top drie van de Grote Prijs van Bahrein??


Hoe doe je mee??


Heb je een Betfirst account?

  1. Plaats je inzending in dit topic.

Bijvoorbeeld:

1. Hamilton

2. Verstappen

3. Vettel


Nog geen Betfirst account?

  1. Maak via deze link een account aan
  2. Plaats je inzending in dit topic.

Bijvoorbeeld:

1. Hamilton

2. Verstappen

3. Vettel??



Alleen hij of zij die de voorspelling volledig juist heeft, doet mee om de prijzen. Mochten er meerdere juiste inzendingen zijn, dan gaat de eerste inzender met de prijs aan de haal (de actie is geldig voor Belgen én Nederlanders).?


Weet jij welke drie coureurs op het podium eindigen? En in welke volgorde? Gooi je voorspelling dan in de reacties en maak direct kans op ?‚?100 speelgeld bij Betfirst! Easy as it is. Bijvoorbeeld:

1. Hamilton

2. Verstappen

3. Vettel?


Op het moment van indienen, behoor je een geldig Betfirst account te hebben. Als je na het inzenden een account aanmaakt bij Betfirst, is je deelname helaas niet geldig. Je voorspelling moet voor zondag 8 april 17.00 uur zijn geplaatst, anders is deze helaas niet geldig.?We maken de winnaar maandag 9 april bekend.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------?


Heb je nog geen Betfirst account? Pak de dikke welkomstbonus (stort ?‚?50, ontvang ?‚?150)!?


Betfirst biedt momenteel een zeer fraaie welkomstbonus. Stort een bedrag van ?‚?50 en gebruik daarbij de code BETFIRST100 en ontvang ?‚?150 op je Betfirst account. De voorwaarden zijn meer dan gunstig, want je hoeft het bedrag (storting + bonus) maar twee keer rond te spelen op odds van 1.40 of hoger. Dikke prima wat ons betreft!?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PromoPeter
Country flagPromoPeter in 6-04-2018 14:25 Acties en spellen
in 6-04-2018 14:25 Acties en spellen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1 Hamilton

2 Vettel

3 Verstappen

0 Vind ik leuk's

1 Hamilton

2 Vettel

3 Bottas

0 Vind ik leuk's

1 Hamilton

2 Vettel

3 Räikkönen

0 Vind ik leuk's

1 Hamilton

2 Vettel

3 Bottas

0 Vind ik leuk's

1 Hamilton

2 Vettel

3 Ricciardo

0 Vind ik leuk's

1 Vettel

2 Hamilton

3 Raikkonen

0 Vind ik leuk's

1. Vettel

2. Raikkonen

3. Hamilton

0 Vind ik leuk's

1 hamilton 2 bottas 3 vettel

0 Vind ik leuk's

1 Vettel

2 Hamilton

3 Bottas

0 Vind ik leuk's

1 Hamilton

2 Räikkönen

3 Vettel

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.