Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Winactie IJsland VS België (Win €250 aan free bets!)


Exclusieve winactie + welkomstbonus IJsland VS België

(Let op: deze actie is alleen geldig voor Belgische leden)




De Rode Duivels beginnen dinsdag 11 september aan hun Nations League avontuur in IJsland. Met een EK-ticket voor het EK 2020 op het spel is dit niet zomaar een wedstrijd! In samenwerking met Ladbrokes hebben we daarom een spannende winactie voor je om het optimale uit deze match te halen! Ben je nog geen klant bij Ladbrokes? Speciaal voor deze wedstrijd heeft Ladbrokes een eenmalige welkomstbonus (wed €10 en ontvang €120) voor je.


Prijsvraag: Raad de rust- en eindstand van deze match en maak kans op €250 aan free bets bij Ladbrokes!

 

Let op: Om mee te kunnen doen heb je een geldig Ladbrokes account nodig. Ben je nog geen klant van Ladbrokes? Dan heb je extra geluk: jij kunt namelijk gebruik maken van de speciale welkomstbonus van €120! Wees er snel bij, deze bonus loopt tot (11 september 20:45).


Wat moet je doen?

 

Plaats voor dinsdag 11 september 20:44 jouw voorspelling in dit topic. Voorspel de rust- en eindstand in reguliere speeltijd van IJsland - België.

 

Bijvoorbeeld:

 

  • Ruststand: 1-0
  • Eindstand: 3-0


De winnaar wordt woensdag 12 september 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Veel succes!

 

 

Degene die de rust- en eindstand juist wist te voorspellen, wint €250 aan free bets bij Ladbrokes. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.

 

Voorwaarden:

 

  • Let op! Je hebt een geldig Ladbrokes nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Profiteer eerst van de speciale welkomstbonus voor deze wedstrijd!
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot dinsdag 11 september 20:44
  • Actie is alleen geldig voor Belgen




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PromoPeter
Country flagPromoPeter in 10-09-2018 14:27 Acties en spellen
in 10-09-2018 14:27 Acties en spellen
60 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ruststand: 0-0

Eindstand: 0-0


0 Vind ik leuk's

Ruststand: 0-2

Eindstand: 1-4

0 Vind ik leuk's

Ruststand: 0-1

Eindstand: 0-4

0 Vind ik leuk's

Ruststand 0-3

Eindstand: 1-5

0 Vind ik leuk's

Ruststand: 0-2

Eindstand: 0-4

0 Vind ik leuk's

België heeft haar eerste wedstrijd in de Nations League probleemloos gewonnen. Met een eerste rake penalty van Eden Hazard en kort daarna een tweede doelpunt van Lukaku, konden de Rode Duivels met een keurige 0-2 de kleedkamers ingaan. In de 81e minuut wist Lukaku nogmaals te scoren en tikte hij de 0-3 tegen de netten! Naast een overwinning heeft deze wedstrijd nog iets moois opgeleverd: België is momenteel de koploper in de FIFA-ranking!


Er waren twee leden die deze rust- en eindstand correct hebben voorspeld, dus na loting is Pauken14 als winnaar bekroond. Gefeliciteerd!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Gefeliciteerd Pauken 14

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.