• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Combi Challenge: Samen staan we sterk! (Europa League 13 december)

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi Challenge: Samen staan we sterk! (Europa League 13 december)

Combi Challenge 13 december 2018:


Vanavond is het weer tijd voor roulette met de Europa League. Toch gaan we proberen samen tot een winnende combi (fourfold) te komen. Van de meest gelikte tips wordt een combi gemaakt. Geef dus niet alleen jouw gouden tip voor vanavond, maar like ook die van anderen. Zo krijgen we een mooie afscheiding van 'mindere' en goede tips.


Regels:

  • Max één tip per post, zodat elke tip individueel geliked kan worden. (Eventueel meerdere tips dus in verschillende posts plaatsen)
  • Minimale quotering: 1.3 (vermeld de quotering bij je tip)


Deadline 18:40 uur

Om 18:45 uur wordt hier in het topic een screenshot van de combi geplaatst (de vier meest gelikete tips).


Laat het even weten mochten jullie het beter vinden om twee combi's te doen (wedstrijden 18:55 en 21:00 uur), aangezien de opstellingen van de late wedstrijden om kwart voor 7 nog niet bekend zijn.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 13-12-2018 10:19 Algemeen
in 13-12-2018 10:19 Algemeen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Rennes to win @ 1,64

1 Vind ik leuk's

Dinamo Kiev wint aan 1.80 vs Jablonec.

Ookal zouden er wat reserven starten, toch zijn ze een klasse sterker dan Jablonec.

9 Vind ik leuk's

Paok to win vs Bate 1.57

Bericht gewijzigd door aron10101010 op do 13 dec. 2018, 12:24
2 Vind ik leuk's

Bayer leverkussen to win @ 1.90

1 Vind ik leuk's

Genk-Sarpsborg o2.5 @1.55 UB/NG Sarpsborg moet winnen om door te gaan. Normaal verdedigen ze, maar ze moeten komen en Genk scoort veel thuis.


https://www.oddsportal.com/soccer/europe/europa-league/genk-sarpsborg-08-fBD3JCr0/#over-under;2;2.50;0

Ft 4-0:sunglasses::heavy_dollar_sign::moneybag:

Bericht gewijzigd door boempatat op do 13 dec. 2018, 22:05
5 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Sevilla wint thuis van Krasnodar (moeten winnen om door te gaan)

Betis wint op verplaatsing bij Dudelange (winnen betekent voor Milan eindigen op de eerste plaats dus gaan er vol voor denk ik)

1 Vind ik leuk's

Villarreal - Spartak Moskou

Spartak Moskou over 0,5 doelpunten @1.57


Spartak moet vanavond winnen. Villarreal afgelopen maandag nieuwe coach aangesteld dus kan wat onwennig zijn. Vorige ontmoeting eindigde begin oktober in 3-3.

7 Vind ik leuk's

Tussenstand:

Dinamo Kiev wint @1.80

Genk-Sarpsborg o2.5 @1.55

Spartak Moskou over 0,5 doelpunten @1.57


Hebben eigenlijk nog één tip nodig uit de wedstrijden die om 19:55 uur beginnen. Dan kan er eventueel nog een nieuwe combi met de late wedstrijden worden gemaakt. Wellicht dat er zo nog iemand na het bekend maken van de opstellingen met een mooie bet komt.

0 Vind ik leuk's

PAOK - BATE

BTTS @1.95

1 Vind ik leuk's

Rangers o2,5 cards @1.83

Rangers moet winnen en zullen alles geven. Het zijn tevens Schotten die wel kunnen uitdelen!

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.