• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Combi Challenge: Samen staan we sterk! (Europa League 13 december)

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi Challenge: Samen staan we sterk! (Europa League 13 december)

Combi Challenge 13 december 2018:


Vanavond is het weer tijd voor roulette met de Europa League. Toch gaan we proberen samen tot een winnende combi (fourfold) te komen. Van de meest gelikte tips wordt een combi gemaakt. Geef dus niet alleen jouw gouden tip voor vanavond, maar like ook die van anderen. Zo krijgen we een mooie afscheiding van 'mindere' en goede tips.


Regels:

  • Max één tip per post, zodat elke tip individueel geliked kan worden. (Eventueel meerdere tips dus in verschillende posts plaatsen)
  • Minimale quotering: 1.3 (vermeld de quotering bij je tip)


Deadline 18:40 uur

Om 18:45 uur wordt hier in het topic een screenshot van de combi geplaatst (de vier meest gelikete tips).


Laat het even weten mochten jullie het beter vinden om twee combi's te doen (wedstrijden 18:55 en 21:00 uur), aangezien de opstellingen van de late wedstrijden om kwart voor 7 nog niet bekend zijn.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 13-12-2018 10:19 Algemeen
in 13-12-2018 10:19 Algemeen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Frankfurt AH +1 @1.30


Beide al door. Strakosha, Wallace, Radu, Marusic, Milinkovic-Savic, Parolo, Immobile spelen niet/niet in basis, wegens Atlanta aankomende maandag. Overigens 15.000 Frankfurt fans meegereisd.

Bericht gewijzigd door momo123 op do 13 dec. 2018, 17:18
2 Vind ik leuk's

Villarreal over 1,5 cards 1,66 unibet. Bangrijke wedstrijd en zie daar wel veel kaarten vallen

1 Vind ik leuk's
Op do. 13 dec. 2018, 11:32 schreef atje023:

Rennes to win @ 1,64

Lekker boys! Goude tip niet meegenomen.

0 Vind ik leuk's
Op do. 13 dec. 2018, 20:38 schreef atje023:
Op do. 13 dec. 2018, 11:32 schreef atje023:

Rennes to win @ 1,64

Lekker boys! Goude tip niet meegenomen.

Congrats! Volgende keer wellicht even beargumenteren. Dan weten anderen waarom ze jouw tip moeten spelen

0 Vind ik leuk's
Op do. 13 dec. 2018, 21:24 schreef jorditoma:
Op do. 13 dec. 2018, 20:38 schreef atje023:
Op do. 13 dec. 2018, 11:32 schreef atje023:

Rennes to win @ 1,64

Lekker boys! Goude tip niet meegenomen.

Congrats! Volgende keer wellicht even beargumenteren. Dan weten anderen waarom ze jouw tip moeten spelen

Oke, naja dacht spreekt wel voor zich. Rennes kon zich voor t eerst in de geschiedenis kwalificeren voor de volgende ronde. Thuis creëerden ze tegen alle tegenstanders super veel kansen, ook in de competitie. Maar zal het de volgende keer beargumenteren.

1 Vind ik leuk's

@atje023 Top!


Was zelf niet in de gelegenheid om de combi rond 19:00 te delen. Combi was ook fout geweest. Een op papier sterk Dinamo Kiev verliest thuis verrassend van Jablonec en Spartak Moskou kwam niet tot scoren.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.