Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe geen verlies maken met weddenschappen?

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in de wedwereld, Ik heb en maand geleden €50,- gestort op Unibet, daar heb ik een tijdje mee gespeeld maar alleen maar verlies gemaakt. Een keer €25 euro als "Winst" uit laten betalen wat ik gewonnen had door een five fold bet. Voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar verloren.

Daarna heb ik met die €25 euro me ingeschreven bij Williamhill, daar ben ik met een nieuwe strategie gaan spelen, Inzetten op +0,5 first half goals als de odds rond de 1.70/1.80 zijn. Dat liep een tijdje goed zonder research te doen. Ik ben bezig gegaan met het programma SStracker om meer zeker te zijn van mijn bets, sindsdien is het eigenlijk steeds meer bergafwaards gegaan, heb mijn €25,- verspeeld en vraag me af wat ik nu eigenlijk verkeerd doe en hoe jullie het doen, winst maken.

Ik wens jullie een fijne avond en ik hoop op een paar reacties :P

Met vriendelijke groet,
Calibermonkey.


Ohja, Wat is jullie favourite bookmaker? ik zoek eigenlijk een bookmaker met net zo uitgebreide bets als Bet365 maar die heb ik nog niet gevonden.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar calibermonkey
Country flagcalibermonkey in 15-07-2017 21:03 Algemeen
in 15-07-2017 21:03 Algemeen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.