Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de wedwereld, Ik heb en maand geleden €50,- gestort op Unibet, daar heb ik een tijdje mee gespeeld maar alleen maar verlies gemaakt. Een keer €25 euro als "Winst" uit laten betalen wat ik gewonnen had door een five fold bet. Voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar verloren.
Daarna heb ik met die €25 euro me ingeschreven bij Williamhill, daar ben ik met een nieuwe strategie gaan spelen, Inzetten op +0,5 first half goals als de odds rond de 1.70/1.80 zijn. Dat liep een tijdje goed zonder research te doen. Ik ben bezig gegaan met het programma SStracker om meer zeker te zijn van mijn bets, sindsdien is het eigenlijk steeds meer bergafwaards gegaan, heb mijn €25,- verspeeld en vraag me af wat ik nu eigenlijk verkeerd doe en hoe jullie het doen, winst maken.
Ik wens jullie een fijne avond en ik hoop op een paar reacties :P
Met vriendelijke groet,
Calibermonkey.
Ohja, Wat is jullie favourite bookmaker? ik zoek eigenlijk een bookmaker met net zo uitgebreide bets als Bet365 maar die heb ik nog niet gevonden.
Hoe geen verlies maken met weddenschappen?
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de wedwereld, Ik heb en maand geleden €50,- gestort op Unibet, daar heb ik een tijdje mee gespeeld maar alleen maar verlies gemaakt. Een keer €25 euro als "Winst" uit laten betalen wat ik gewonnen had door een five fold bet. Voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar verloren.
Daarna heb ik met die €25 euro me ingeschreven bij Williamhill, daar ben ik met een nieuwe strategie gaan spelen, Inzetten op +0,5 first half goals als de odds rond de 1.70/1.80 zijn. Dat liep een tijdje goed zonder research te doen. Ik ben bezig gegaan met het programma SStracker om meer zeker te zijn van mijn bets, sindsdien is het eigenlijk steeds meer bergafwaards gegaan, heb mijn €25,- verspeeld en vraag me af wat ik nu eigenlijk verkeerd doe en hoe jullie het doen, winst maken.
Ik wens jullie een fijne avond en ik hoop op een paar reacties :P
Met vriendelijke groet,
Calibermonkey.
Ohja, Wat is jullie favourite bookmaker? ik zoek eigenlijk een bookmaker met net zo uitgebreide bets als Bet365 maar die heb ik nog niet gevonden.
Calibermonkey (15-07-2017 19:03) Citatie verwijderen
Geachte , ik gok al geruime tijd op voetbal zo een 20 jaar en ik volg mijn systeem , ik begon 20 jaar geleden met 50 euro heb in het begin op een moment 40 euro verspeeld en heb toen een systeem bedacht waardoor ik mijn 10 resterende euro langzaam maar zeker omgezet heb in 100 euro dan gewoon verder naar 200 , 300 , 400 enz ik heb inmiddels een potje van 10000 euro opzij gezet en heb steeds 5000 euro op unibet om mee te gokken. Ik kan nu dus hogere bedragen inzetten en zo doende meer winst binnen halen , maar ik blijf mijn systeem volgen . Ik ga je een hint geven , wed op 1.1 , 1.2, 1.3 tot 1.6 dat is een regel waar ik mij aan houd hoe korter naar 2.0 hoe meer kans dat het mis loopt . Plus je moet het voetbal op de voet volgen ! Bvb ik gok op competities in België, Duitsland, Engeland, Spanje, Italië Nederland, Frankrijk. Ook champignons league, europa league. Hoe meer competities je volgt hoe meer tijd je er in moet steken , mijn raad begin met 1 competitie en breidt langzaam uit op dit moment ben ik elke dag minstens 10 u bezig met voetbal alle opgenoemd competities volg ik op de voet ik ga kijken naar de vorm van de ploegen waarop ik gok en de vorm van hun komende tegenstanders , ik kijk ook naar gekwetste spelers , bvb de tegenstander van de volgende wedstrijd ik ga kijken naar hun laatste 3 gespeelde wedstrijden enz enz . Eens je op mijn niveau zit moet je er echt 70 uur per week mee bezig zijn 10u per dag elke dag . Ik gok bvb van dinsdag tot zondag , soms wel 3 a 4 wedstrijden per dag , en het valt voor dat er bvb 3 wedstrijden gespeeld worden op hetzelfde moment bvb in de champignons league als ik op 3 gok kijk ik ook naar 3 wedstrijden tegelijk ! Ik volg al mijn wedstrijden waarop ik wed op de voet , waarom ? Wel omdat er steeds plots iets fout kan gaan op 1 van je wedstrijden , dan kan je snel ingrijpen en vroegtijdig laten uitbetalen zo blijft je verlies minimaal of cash je iets minder winst in maar dan neem je geen risico's. Je moet je risico's steeds zien te beperken .
Als je mijn raad die ik hier geef op volgt ga je geld verdienen maar het is echt wel zo dat je er tijd in moet steken enkel zo werkt het ! Ik heb bvb deze week van donderdag tot zaterdag avond 506.73 euro gewonnen maar heb wel 35 uur bezig geweest met voetbal en ik volg dan mijn wedstrijden bvb op 2 tv's en een tablet .
Als er iemand meer uitleg wil , contacteer mij gerust .