Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee prijsvraag?


Vrienden,
Af en toe gooi ik er een prijsvraag in. Heeft iemand een leuk idee misschien?
Graag een soort benaderingsvraag en het mag gaan over welke competitie dan ook. Dus geen complete quizen.
Barst maar los!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 19-09-2011 13:36 Algemeen
in 19-09-2011 13:36 Algemeen
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Raad de VI-speler van de week!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Is het niet weer een keer een optie om zo'n plaatje te raden van een speler?
0 Vind ik leuk's
welke keeper raakt het eerst geblesseerd?
dit is NIET in verband met afgelopen weekend!
0 Vind ik leuk's
puck94:
welke keeper raakt het eerst geblesseerd?
doe normaal
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
puck94:
welke keeper raakt het eerst geblesseerd?
doe normaal

dit is niet in verband met afgelopen weekend hoor ik ben zelf ook keeper dus ging ik een vraag over keepers bedenken
maar ik zal hem anders stellen.
welke keeper laat het eerste goal door
0 Vind ik leuk's
ow haha dan is het goed:P
0 Vind ik leuk's
=
Wie geeft de elleboog van de week?
0 Vind ik leuk's
Zoo wat een rare vragen haha!
doe meer iets van: welke wedstrijd het meest gele kaarten pakt
0 Vind ik leuk's
Welke Nederlandse eredivisie club ontslaat als eerste de trainer, in welke speelronde gebeurt dit en gaat hier een overwinning/gelijkspel of verliespartij aan vooraf.
Er wordt eerst gekeken naar de club, bij meerdere gelijke antwoorden daarna naar de speelronde en is er dan nog geen winnaar dan wordt er gekeken naar de wedstrijd die er aan het ontslag vooraf ging.
:d
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Welke Nederlandse eredivisie club ontslaat als eerste de trainer, in welke speelronde gebeurt dit en gaat hier een overwinning/gelijkspel of verliespartij aan vooraf. Er wordt eerst gekeken naar de club, bij meerdere gelijke antwoorden daarna naar de speelronde en is er dan nog geen winnaar dan wordt er gekeken naar de wedstrijd die er aan het ontslag vooraf ging. :d

Ik denk dat Vonloite ook graag na het weekend een winnaar aan wil kunnen wijzen. Op zich een hele leuke alleen er zit niet echt een eind aan.
hoppi:
Is het niet weer een keer een optie om zo'n plaatje te raden van een speler?

Zeker een optie. Jullie raden de plaatjes alleen heel erg snel, we maken het dan wel heel moeilijk!
thisizgame:
Hoeveel minuten zullen alle wisselspelers samen in de erdedivisie totaal spelen? ;-)

Leuk! Doen! Mooie benaderingsvraag.
visioen:
In welke competitie vallen de meeste eigen doelpunten? (competities naar eigen inzicht kiezen)

Kan inderdaad. Moet alleen wel een gemiddelde zijn per wedstrijd aangezien er competities zijn met 20 teams, maar ook met 12 (schotland).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.