Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee prijsvraag?


Vrienden,
Af en toe gooi ik er een prijsvraag in. Heeft iemand een leuk idee misschien?
Graag een soort benaderingsvraag en het mag gaan over welke competitie dan ook. Dus geen complete quizen.
Barst maar los!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 19-09-2011 13:36 Algemeen
in 19-09-2011 13:36 Algemeen
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dan maken jullie hier een seizoensprijsvraag van hehe, en nog 1 actuele ernaast.
Hij kan elke speelronde geendigd zijn, de eerste kan er volgende week al uit liggen :d
0 Vind ik leuk's
-
Meest orgineelste spreekkoor in een stadion :p
0 Vind ik leuk's
Hoeveel doelpunten worden deze speelronde in het totaal gemaakt door nederlanders in de europese top competities? (Engeland. Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk, Portugal en Rusland)
(y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Meest orgineelste spreekkoor in een stadion :p
onzemichael:
Meest orgineelste spreekkoor in een stadion :p

laat maar zitten tog?
0 Vind ik leuk's
Ik zou zeggen: hoeveel gele en rode kaarten vallen er in de Nederlandse Eredivisie en de Belgische JPL samen opgeteld??
Schiftingsvraag:het aantal doelpunten dat er er in deze twee competities samen word gescoord.
0 Vind ik leuk's
Ik zou doen. Voor alle mensen die komend weekend een wedstrijd bezoeken:
Wie maakt de leukste meest aparte of vreemdste foto of filmpje in een stadion... Mag ook een internationale wedstrijd of amateurwedstrijd zijn die je bezoekt.
Vervolgens worden er 3 genomineerd waarop ook weer gestemd kan worden..
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
wnnr komt de prijsvraag//?
0 Vind ik leuk's
psvmike:
Ik zou doen. Voor alle mensen die komend weekend een wedstrijd bezoeken:
Wie maakt de leukste meest aparte of vreemdste foto of filmpje in een stadion... Mag ook een internationale wedstrijd of amateurwedstrijd zijn die je bezoekt.
Vervolgens worden er 3 genomineerd waarop ook weer gestemd kan worden..

Dus dan zou ik m'n werk af moeten zeggen en naar een willekeurige wedstrijd moeten gaan voor een prijsvraag?
Succes, maar dan sla ik over..
0 Vind ik leuk's
Hoeveel Nederlanders gaan er dit weekend spelen in de grote competities ( Duitsland, Engeland, Spanje en Italie ) en hoeveel minuten spelen deze Nederlanders bij elkaar?
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
hoeveel vwmembers zullen 6 of meer juiste antwoorden hebben bij de volgende ronde van het vw10 spel.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.