• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Strategie: gelijkspel voor clubs in de middenmoot van een competitie

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: gelijkspel voor clubs in de middenmoot van een competitie

Ik zag wat strategien voorbij komen en wil jullie de mijne voorleggen. Ik heb deze zelf een aantal seizoenen geleden bedacht, getest en uitgevoerd, en ook winst mee gemaakt. Heb het ongeveer 2 seizoenen volgehouden en ben er daarna mee gestopt. Het is toch een beetje saai spelen, en de winstmarges waren voor mij niet interessant genoeg. Maar ben van mening dat anderen hier misschien zeker iets aan zullen hebben. Ook voor betters die weinig tijd hebben om bets uit te zoeken is dit een mooie strategie. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie mening van deze strategie.


Mijn strategie ziet er als volgt uit. Men kiest een aantal teams uit die vaak middenmoot eindigen in een competitie. Bij voorkeur geen topteam of een club die om degradatie vecht. Als je een team uitkiest die vaak tussen plek 6 en 13 eindigt zit je wel goed. Dit zijn namelijk teams die het vaakst gelijkspelen en daar draait mijn strategie juist om.


We nemen de Eredivisie dan even als voorbeeld en daarbij ook Unibet als sportbookie. In de Eredivisie kom je snel uit bij als FC Groningen, FC Utrecht, Heracles en FC Zwolle. De bedoeling is dat we deze teams de komende periode alleen maar op draws gaan spelen. Bij het kiezen van de teams hoeft men dus niet noodzakelijk op onderzoek uit die vaak gelijkspelen. In mijn voorbeeld hanteer ik voor de goede orde een draw odds aan van 3.75.


Als we dan nu de draws odds gaan bekijken voor aankomende week staan ze op: 3.75, 3.55, 5.15, 5.15, 3.75, 4.0,

4.25, 5.75 en 3.6. Je kan dus met zekerheid wel zeggen dat de gemiddelde odds die ik in mijn voorbeeld neem van 3.75 wel goed zit. maar vaak genoeg ligt de winmarge dus veel hoger. Daarbij geeft Unibet ook zeker niet altijd de beste odds, dus speel dit bij meerde bookies zodat je de beste draw odds kunt pakken.


We starten met een lage inleg van 2.50 euro als stap en plaatsen deze op alle teams die men uitgekozen heeft op een draw, ongeacht de tegenstander. Mocht je team winnen, dan is je winst 2.50 x 3.75 =  9.37 - inleg 2.50 = 6.87. Vervolgens begin je de week erop weer overnieuw met € 2.50 inleg. Mocht een team niet gelijkspelen dan plaats je x 1.5 bij je vorige inleg. Je inleg wordt dus 2.50 x 1.50 = € 3.75. Mocht je club nu wel gelijkspelen dan is je winst 3.75 x 3.75 = € 14,06 - inleg van beide stappen hou je € 7,81 pure winst over. En zo ga je op die manier verder.


Als we dit tacktiek nu toepassen op deze teams van afgelopen sezioen, dan zou het resultaat als volgt zijn:


odds=3.75


na 1x = 2.50 uitbetaling = 9.38 inleg totaal = 2.50 winst = 6.88

na 2x - 3.75 uitbetaling = 14.06 inleg totaal = 6.25 winst = 7.81

na 3x = 5.62 uitbetaling = 21.08 inleg totaal = 11.87 winst = 9.21

na 4x = 8.43 uitbetaling = 31.61 inleg totaal = 20.30 winst = 11.31

na 5x = 12.64 uitbetaling = 47.40 inleg totaal = 32.94 winst = 14.46

na 6x = 18.96 uitbetaling = 71.10 inleg totaal = 51.90 winst = 19.20

na 7x = 28.45 uitbetaling = 106.69 inleg totaal = 80.35 winst =26.34

na 8x = 42.67 uitbetaling = 160.011 inleg totaal = 23.02 winst = 36.99

na 9x = 64.01 uitbetaling = 240.04 inleg totaal = 187.03 winst = 53.01

na 10x = 96.02 uitbetaling = 360.08 inleg totaal = 283.05 winst = 77.03


Totale winst133.52


Hetzelfde doe je met FC Utrecht, Heracles en Zwolle. Utrecht speelt 12x gelijk:

Heracles speelt 9x gelijk: Zwolle speelt 8x gelijk:


Groningen winst = 133,52

FC Utrecht winst = 129,48

Heracles winst = 140.50

Zwolle winst = 132.80


Alle winst opgeteld kom je op een positieve saldo van  € 536.30. En dat over 34 weken = 15.77 per week = circa 60 euro per maand. Het mooiste is namelijk dat hoe langer de draw niet komt, hoe meer winst je maakt. Het spelen van deze manier is dat je inleg niet al te groot hoeft te zijn. Mocht een team bv al 10x achter elkaar niet hebben gelijk gespeeld, bedraagt je inzet maar € 96,11 euro. En dat over een periode van ruim 2,5 maanden voetbal. Als je dus met één team wilt gaan starten heb je niet echt een groot bankroll nodig, maar bedraagt je winst wel een paar tientjes. Daarbij kun je zelf je inleg bepalen. In mijn voorbeeld heb ik hem op 2.50 gezet, maar dit kan net zo goed op €1,00 zijn. Ook je verlies formule van x1.5 kan je aanpassen naar eigen wens. Je kunt ook starten met x 3.0 en dit stapsgewijs te verlagen. Het is maar net met wat voor winst je tevreden bent en met welk bankroll je kunt starten.


Het mooie van mijn strategie is dat je dit met terugwerkende kracht op welk competitie en team dan ook kunt uittesten. Je maakt op alles en iedereen winst. Pak maar een team en loop hem maar na. Zelfs teams die bovenin meedraaien voor de titel zoals Ajax of PSV zorgen ervoor dat je uiteindelijk winst maakt. Het nadeel van dit soort teams is dat je soms 3 maanden moet wachten op een gelijkspel. Dat betekend dus dat je een bankroll nodig hebt van honderden euro's. Je winst rond de € 500 is daarin tegen wel aanzienlijk hoog. Om dit risico dus zo klein mogelijk te houden kies ik dus voor teams uit mijn voorbeeld. Vooral landen waar men veel gelijk speelt is een mooie competitie om dit te spelen.


Het lijkt natuurlijk veel op Martingale roulette, maar dan een aangepaste voetbalbetting formule. Ben benieuwd naar jullie mening las je dit zo leest.

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 13-08-2018 19:14 Algemeen
in 13-08-2018 19:14 Algemeen
215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

mooie strategie.


1 vraagje , als ene team verliest en je doet 1,5x je inzet. en daarna wordt het gelijkspel.

Ga je dan weer opnieuw beginnen met 2.5 inzet of ga je verder met 2,5 x 1,5 inzet.


Tom

1 Vind ik leuk's
Op ma. 13 aug. 2018, 21:33 schreef tomleeger:

mooie strategie.


1 vraagje , als ene team verliest en je doet 1,5x je inzet. en daarna wordt het gelijkspel.

Ga je dan weer opnieuw beginnen met 2.5 inzet of ga je verder met 2,5 x 1,5 inzet.


Tom

Vanaf het moment dat je wint met een draw start je overnieuw, dus met 2.50 inleg. Ik heb dit systeem met iets van 8 teams gespeeld.


En als je het einde naderd van een competitie kun je gewoon in het neiuwe seizoen hervatten waar je gebleven bent. Of je stopt rond speelronde 30 als je ee nkeer de draw van je team pakt.

0 Vind ik leuk's

Komende speelronde:


Groningen vs Willem II  draw 3.80 Betway

NAC vs De Graafschap draw 2.55 Unibet

VVV vs Ajax  odds 5.5 draw betvictor

Fortuna Sittard vs PSV draw 5.25 betvictor

Heracles vs ADO draw 3.70 unibet

Utrecht vs Zwolle draw 4.0 Willem Hill

Emmen vs AZ  draw 4.2 William Hill/ Unibet

Feyenoord vs Excelsior  draw 5.80 William Hill

Heerenveen vs Vitesse draw 3.60 William Hill

0 Vind ik leuk's

Ziet er goed. Ik ga dit proberen dit seizoen, lijkt me ook niet tijdrovend, wat me goed uitkomt! Ben benieuwd hoe het verloopt.

0 Vind ik leuk's

Succes, hou ons hier ook even op de hoogte.


Heb gelijk even PSV gepakt die vorig seizoen "maar" 5x gelijk heeft gespeeld.

De eerste draw komt na de 16de wedstrijd, de volgende na de 8ste wedstrijd, dan weer na de 8ste wedstrijd en de laatste 2 keren na 1x.


Dus rekensom:

Direct bij de eerste keer al 3276.15 moeten inleggen in 16 speelrondes spelen en wachten op de draw. Dat is dus het risico als men een topteam neemt die vaak wint en zelden gelijk speelt.


De uitbetaling is wel 4101.45 - 3276.15 = wel 825.30 pure winst !

De volgende draw komt na de 8ste keer en is je netto winst 36.99, daarna weer 36.99 en de laatste 2x was 6.88 winst. Dus totaal met een PSV vorig seizoen 913.04 winst. Dit met 1 team in 34 speelrondes, is gelijk aan 107 euro per maand.

0 Vind ik leuk's

Verstandiger om alleen de subtop te pakken. Plekken 5 t/m 10

1 Vind ik leuk's

En als je voor de korte draws wilt gaan dan is het verstandig om competities als Italie, Frankrijk en Portugal te pakken. Daar spelen ze vaker gelijk.

0 Vind ik leuk's

Zijn de odds daar ook 3,75 ?

0 Vind ik leuk's
Op di. 14 aug. 2018, 00:12 schreef mrstephanovich:

Zijn de odds daar ook 3,75 ?

Italie ligt het sowieso dat ik mij kan herinneren iets lager dan de Eredivisie, denk rond de 3.75 gemiddeld. Zie komende speelronde odds

Chievo Juventus  5.5 WH en betstars

Lazio Napoli  3.55 Unibet

Torino AS Roma  3.6 WH en betstars

AC Milan Genoa  4.2 WH

Bologna Spal  3.2 WH

Empoli Cagliari  3.4 Betway

Parma Udinese  3.25 Unibet

Sampdoria Fiorentina 3.3 betstars

Sassuolo Inter  4.2 WH

Atalanta Frosinone 5.0 Betway

0 Vind ik leuk's

Wat als Groningen bijvoorbeeld tegen Heracles speelt? of Utrecht tegen PEC?? zet je dan 2x het bedrag in bij dezelfde wedstrijd via een andere coupon of 1x?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.