Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website problemen? Meld ze hier!

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.


Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pauperclown
Country flagpauperclown in 22-08-2015 14:02 Algemeen
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Chat op mobiele site werkt nog niet
0 Vind ik leuk's
toshiba:
Chat op mobiele site werkt nog niet


Wordt aan gewerkt (Y).
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
toshiba:
Chat op mobiele site werkt nog niet


Wordt aan gewerkt (Y).


En 't werkt weer!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Kon niks plaatsen in een topic via de mobiele website. Weet niet of het aan mij lag of aan de site..
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Kon niks plaatsen in een topic via de mobiele website. Weet niet of het aan mij lag of aan de site..


Vreemd, gaan we ook even controleren (Y).
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Just for the record... we gaan rustig over van een http verbinding naar een https verbinding... alles dus versleuteld over de lijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Site lijkt aanzienlijk sneller te zijn. Top! Verder valt me op dat omstreeks 05:30 er volgens jullie website nog 89 mensen aanwezig zouden zijn. Dit lijkt me een onrealistisch aantal. Aangezien ik nogal een nachtdier ben, spreek ik uit ervaring. =)


0 Vind ik leuk's
Dat klopt pauperclown, niet echt een realistisch getal. Het is nu opgelost!
0 Vind ik leuk's
NBA en voetbal
Voorbeschouwingen van gisteren staan onder het kopje 'vandaag' en voorbeschouwingen van vandaag staan onder het kopje 'morgen'.



Edit: Is blijkbaar al veranderd.
0 Vind ik leuk's
Vanmorgen 7:15 kreeg ik de melding Het is druk op de site probeer het over een paar minuten nogmaals terwijl het met de drukte wel meevalt (29 leden online volgens de site). Vervolgens 10 minuten later kwam ik er wel op maar zowel op 4G op mobiel als met bekabeld op PC (waar ik 200 mbp/s heb) denk ik zo'n halve minuut tot anderhalve minuut voor de pagina geladen werd. Niet eenmalig maar elke keren met het klikken naar een pagina toe. Ook de chat deed traag met laden Vervolgens rond 5 over half 8 (de precieze minuut niet opgeschreven) kwam de melding weer dat het druk was. Ook toen ik naar deze topic ging om bovenstaande te melden. Draait er dan een back-up ronde deze tijd?

Update
Het opslaan van bovenstaande bericht deed langer dan een minuut. Ook mijn chat berichten kwamen pas na langer dan een minuut aan, uiteindelijk kwamen me chat berichten ook in verkeerde volgorde eruit toen ze wel zichtbaar werden en om 7:43 weer dat het te druk is melding

Oftewel mijn ervaringen voor deze ochtend:
- Pagina's laden duurt zo'n halve tot anderhalve minuut
- Chat berichten komen vertraagd aan, chat springt ook vaak op wit en verschijnt weer.
- Opslaan duurt langer dan een minuut, soms bijna 2 minuten.
- Verschillende keren de melding het is druk gehad (7:15, rond 5 over half 8 en 8:43).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.