Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kijk dit soort dingetjes maken de site steeds leuker en beter! (y)
Spread the world
0 Vind ik leuk's
Een goede site is altijd in ontwikkeling ;-)

Misschien handig om dit soort dingen met updates ed ook door te sturen.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
@loekos: lol wat betreft mijn ondertitel.

@rrinus: je bedoeld per nieuwsbrief?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Een goede site is altijd in ontwikkeling ;-)

Misschien handig om dit soort dingen met updates ed ook door te sturen.

Ik neem aan doorsturen onder leden die regelmatig op voetbalwedden zitten ? Zodat iedereen de bedachte ideeen ook in de groep kan gooien ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Zoals wij ook de resultaten en spullen over het bookmakerspel binnenkrijgen ;)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Beetje bij beetje word het mooier. :)
0 Vind ik leuk's
Het quote vergelijkings systeem is ook klaar. Al moeten er nog wel wat bookmakers bijkomen om zo van een stuk of 7 a 8 bookmakers de odds op voetbalwedstrijden te vergelijken. Ook kunnen mensen uit Belgie nu hun favoriete club bij hun forum profiel zetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wanneer je een eigen website hebt of misschien wel een website van een vriend/bekende dan kan je nu je favoriete website opgeven. Ga naar 'profiel bewerken' en geef een website op. Deze komt automatisch in je profiel te staan.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ook het verwijderen van privéberichten gaat nu sneller zodat de pagina niet opnieuw geladen hoeft te worden.

Tevens zijn de profielen van deelnemers aan het bookmakerspel uitgebreider opgesteld zodat je ook inzicht krijgt in wat de speler ingezet heeft, hoeveel procent van de bets hij/zij goed heeft en wat de gemiddelde inzet is.

Wanneer iemand nog meer gegevens over het Bookmakerspel wilt zien dan horen wij dat natuurlijk graag!

Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hij staat erop!
Ook ik ben ondertussen een soort van partner van vw geworden ;-)
Btw. als er nog opmerkingen zijn, laat ze horen! En er moet ook maar eens een banner van vw komen, dan kan die er ook mooi bij!
Kheb de url een beetje aangepast, ik ga hem nog linken en die inhoud wat aanpassen, maar de php pakt hij er in ieder geval goed in ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.